VNO-NCW kiest Happy Horizon voor Het Nieuwe Pensioen

VNO-NCW heeft Happy Horizon verkozen omtrent de ontwikkeling van een smart (AI) assistent gericht op ondernemers en hun behoeften met betrekking tot het nieuwe pensioen. Eerder werkte Happy Horzion aan de ontwikkeling van datastrategieën en implementaties voor ondernemen.nl (ook een project van VNO-NCW).

De ontwikkelde assistent begeleidt ondernemers bij de complexe besluitvorming en vereisten met betrekking tot pensioenregelingen voor hun personeel.Voor de ontwikkeling van deze innovatieve assistent maakt Happy Horizon gebruik van een combinatie van maatwerkoplossingen en koppelingen naar bestaande technologieën. Momenteel worden testen uitgevoerd met toonaangevende AI-platforms, waaronder OpenAI en de AI studio-oplossing van Microsoft Azure.

Het project is gestart in maart 2024 en heeft een looptijd van 6 maanden, waarbij alle diensten in-house worden verzorgd door Happy Horizon.

Maarten Kaaij, Data- en AI-strategy director bij Happy Horizon: "We zien dat deze tools in de toekomst steeds meer gebruikt zullen worden, en het opbouwen van ervaring op dit gebied is cruciaal. Naast technologische ontwikkelingen is ook aandacht voor verandermanagement binnen organisaties essentieel om echte meerwaarde te realiseren."

Ernst-Jan Reinerie, projectleider bij VNO-NCW: “We hebben gekozen voor Happy Horizon vanwege hun vermogen tot co-creatie en het begrijpen van de zakelijke behoeften van hun klanten. Daarnaast hebben we veel vertrouwen in hun flexibiliteit, ervaring en diepgaande technologische kennis op dit gebied.” Het verwachte resultaat van het project is een werkende oplossing die mensen, processen en technologie met elkaar verbindt, met een geplande oplevering in september 2024.”

www.vno-ncw.nl

www.happyhorizon.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie

Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel

22-05-2025 | 16:02:00
De tool wordt onder meer gepromoot via TikTok, Snapchat, Meta en Google Display en leverde in korte tijd honderden leads op.

Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden

22-04-2025 | 10:14:53
Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal.

Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt

09-04-2025 | 13:24:00
[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): Als jouw werk te herhalen is, te meten is of geen menselijk contact nodig heeft, dan zit AI al in de wachtkamer

Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digital partner

11-03-2025 | 16:55:00
Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten, waaronder websiteontwikkeling, performance marketing en creatieve ondersteuning.
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.