
Vmoto, Tate & Lyle en LSC kiezen voor Counter Collective
Communicatiebureau Counter Collective uit Zaandam heeft drie klanten aan zich verbonden: Vmoto, Tate & Lyle en Lithium Safety Containers (LSC). Met deze uitbreiding versterkt het bureau zijn positie in sectoren als mobiliteit, energietransitie, bouw en industrie.
Raymond Bresching, co-founder Counter Collective: "We werken graag voor innovatieve merken die actief zijn in de voorhoede van hun werkveld. Dat geldt voor Tate & Lyle als innovator binnen de voedingsindustrie, voor Vmoto als internationaal pionier binnen de elektrificatie van mobiliteit en natuurlijk voor Lithium Safety Containers als de veiligheidsspecialist binnen de energietransitie. We kijken ernaar uit om deze ambitieuze merken verder te helpen."
Internationale spelers met duidelijke focus
Tate & Lyle is actief in de wereldwijde voedingsindustrie en ontwikkelt ingrediënten zoals zoetstoffen, vezels en textuurverbeteraars. Counter ondersteunt het merk met creatieve campagnes, waaronder een awareness-campagne rond veiligheid.
Vmoto is gespecialiseerd in elektrische tweewielers en richt zich op duurzame stedelijke mobiliteit. Counter verzorgt de PR en social media voor het merk in de Benelux. Bart van Raak, CEO Vmoto Benelux, was onlangs te gast bij BNR Mobility om te spreken over de ambities van het merk.
Sterke positionering in energietransitie
LSC ontwikkelt brandveilige opslag- en laadoplossingen voor lithiumbatterijen. De producten zijn gericht op het voorkomen van incidenten in sectoren als bouw, techniek en mobiliteit. Counter is verantwoordelijk voor de branding, marketing en PR om de marktpositie van de snelgroeiende startup verder te verstevigen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Parkeerdata EasyPark: Stijging zones en transacties in 2024
Fay-Lynn del Monte Lyon gestart als manager marketing, communicatie en pr bij Mourik
Ticketcounter verwelkomt TrekkSoft Group als medeaandeelhouder
HomeExchange lanceert wereldwijde Be My Guest-campagne
Online campagne EasyPark: Parkeren? Ik denk er niet aan
[Content Marketing Awards 2024] Medal voor Beste PR-Inzet - Counter Collective: Steel Blue x Goldband
Counter breidt uit met communicatiestrateeg Gjalt Rameijer
Luciano Simula versterkt Counter als lead video
Counter en ABCommunication gaan strategische samenwerking aan
[Dutch PR Awards 2024] Counter: ALD Automotive - het Fietsonderzoek 2023
[Dutch PR Awards 2024] Counter: Goldband x Steel Blue werkschoenen
[Dutch PR Awards 2024] Counter: Combiwel voor Kinderen’s Taalfeestje
[Onderzoek] Kernwaarde voor de tevredenheid in de bedrijfscultuur
[The List] Counter Collective
SaaS fintech Circula schaalt directieteam op
Gepubliceerd door: Daan Dekkers