VML ontwikkelt internationale KitKat-campagne

KitKat introduceert een internationale omnichannel-campagne in Nederland, ontwikkeld door VML. In de campagne wordt de hit I Want to Break Free van Queen gekoppeld aan de KitKat-reclame, waarbij het merk de nadruk legt op het belang van ononderbroken pauzes. De campagne is te zien op verschillende platformen, waaronder televisie, YouTube, Spotify en sociale media zoals Instagram, TikTok en Facebook.

Campagneconcept en uitvoering

Loek Wijnhoven, Brand Communication Manager KitKat Benelux: "Deze campagne draait om het belang van betere, ononderbroken pauzes. Ondanks dat KitKat al decennialang verbonden is met pauzes, blijkt uit internationaal onderzoek dat we vaak niet genoeg effectieve pauzes nemen. Het is tijd om deze momenten serieus te nemen."

Omnichannel aanpak

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met VML en richt zich op een brede doelgroep. De uitrol van de campagne is gepland voor heel 2025, met aanwezigheid op televisie, video-on-demand, YouTube, Spotify, Instagram en Facebook. Daarnaast zullen TikTok-video’s, in samenwerking met We Are Era, als native advertenties worden ingezet.

Credits:

Campagnestrategie en ontwikkeling – Nestlé in samenwerking met VML | Mediastrategie & planning – Open Mind – WPP | TikTok-campagne – We Are Era | PR – NewsLab

www.vml.com

Lees ook:

Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland

13-06-2025 | 09:58:23
Oppatja is sinds tien jaar verbonden aan het bureau en was de afgelopen periode actief als Chief Operating Officer.

VML Growth Summit onthult trends voor digitale marketing

12-06-2025 | 10:03:00
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit in Amsterdam voor professionals die zich richten op digitale transformatie, marketing en commercie.

[Vacancy] VML has a position for Technical Architect (Salesforce)

16-05-2025 | 09:14:00
VML is directly looking for Technical Architect (Salesforce) - Amsterdam

VML deelt groeikansen met marketingexperts

13-05-2025 | 09:52:00
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit 2025 op de WPP Campus in Amsterdam.

Carine Thomas (VML): Navigeren in het nieuwe nu

05-05-2025 | 08:00:00
Met gerichte duurzaamheidsacties kun je klantloyaliteit opbouwen en je omzet laten groeien.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.