VML ontwikkelt internationale KitKat-campagne

KitKat introduceert een internationale omnichannel-campagne in Nederland, ontwikkeld door VML. In de campagne wordt de hit I Want to Break Free van Queen gekoppeld aan de KitKat-reclame, waarbij het merk de nadruk legt op het belang van ononderbroken pauzes. De campagne is te zien op verschillende platformen, waaronder televisie, YouTube, Spotify en sociale media zoals Instagram, TikTok en Facebook.

Campagneconcept en uitvoering

Loek Wijnhoven, Brand Communication Manager KitKat Benelux: "Deze campagne draait om het belang van betere, ononderbroken pauzes. Ondanks dat KitKat al decennialang verbonden is met pauzes, blijkt uit internationaal onderzoek dat we vaak niet genoeg effectieve pauzes nemen. Het is tijd om deze momenten serieus te nemen."

Omnichannel aanpak

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met VML en richt zich op een brede doelgroep. De uitrol van de campagne is gepland voor heel 2025, met aanwezigheid op televisie, video-on-demand, YouTube, Spotify, Instagram en Facebook. Daarnaast zullen TikTok-video’s, in samenwerking met We Are Era, als native advertenties worden ingezet.

Credits:

Campagnestrategie en ontwikkeling – Nestlé in samenwerking met VML | Mediastrategie & planning – Open Mind – WPP | TikTok-campagne – We Are Era | PR – NewsLab

www.vml.com

Lees ook:

WPP x ADNIGHT | WPP City

11-09-2025 | 08:43:00
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.

[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst

01-08-2025 | 13:08:00
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam

[Vacancy] VML has a position for Technical Business Analyst

01-08-2025 | 12:50:00
VML is directly looking for Technical Business Analyst - Amsterdam

Sandra Bold: Emotie en humor winnen terrein in campagnes

03-07-2025 | 08:56:00
Tijdens een gesprek deelde Sandra Bold, Chief Creative Officer bij VML Netherlands, haar inzichten naar aanleiding van het Cannes Lions Festival

[Vacancy] VML has a position for Strategy Consultant

02-07-2025 | 09:53:00
VML is directly looking for Strategy Consultant - Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.