VML ontwikkelt internationale KitKat-campagne

KitKat introduceert een internationale omnichannel-campagne in Nederland, ontwikkeld door VML. In de campagne wordt de hit I Want to Break Free van Queen gekoppeld aan de KitKat-reclame, waarbij het merk de nadruk legt op het belang van ononderbroken pauzes. De campagne is te zien op verschillende platformen, waaronder televisie, YouTube, Spotify en sociale media zoals Instagram, TikTok en Facebook.

Campagneconcept en uitvoering

Loek Wijnhoven, Brand Communication Manager KitKat Benelux: "Deze campagne draait om het belang van betere, ononderbroken pauzes. Ondanks dat KitKat al decennialang verbonden is met pauzes, blijkt uit internationaal onderzoek dat we vaak niet genoeg effectieve pauzes nemen. Het is tijd om deze momenten serieus te nemen."

Omnichannel aanpak

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met VML en richt zich op een brede doelgroep. De uitrol van de campagne is gepland voor heel 2025, met aanwezigheid op televisie, video-on-demand, YouTube, Spotify, Instagram en Facebook. Daarnaast zullen TikTok-video’s, in samenwerking met We Are Era, als native advertenties worden ingezet.

Credits:

Campagnestrategie en ontwikkeling – Nestlé in samenwerking met VML | Mediastrategie & planning – Open Mind – WPP | TikTok-campagne – We Are Era | PR – NewsLab

www.vml.com

Lees ook:

Hoe AI de klantreis herschrijft: VML organiseert twee webinars

13-10-2025 | 09:15:00
VML houdt in november twee gratis online webinars over de impact van kunstmatige intelligentie op commerce.

Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI

30-09-2025 | 08:50:00
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:00
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

WPP x ADNIGHT | WPP City

11-09-2025 | 08:43:00
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.