Vitesse en Happy Horizon verlengen samenwerking

Vitesse en Happy Horizon hebben besloten hun samenwerking te verlengen. De Arnhemse voetbalclub blijft vertrouwen op Happy Horizon, dat onlangs een hub heeft geopend in de thuisstad van Vitesse. De creatieve bureaugroep is dit seizoen weer verantwoordelijk voor de SEO, SEA, social-advertising en webshop-optimalisatie.

Jaap Noltes, commercieel manager bij Vitesse: “We zijn ontzettend blij dat we de samenwerking met Happy Horizon kunnen voortzetten. We richten ons steeds meer op regionale samenwerkingen bij Vitesse. Happy Horizon past hier uitstekend tussen, met hun kantoor in Arnhem. Hopelijk volgen meer partijen het voorbeeld van Happy. Uiteraard kent de samenwerking meer voordelen; zo bouwen wij samen aan het vergroten van het achterland van de club en een intensievere band met de supporters. De campagneresultaten van afgelopen seizoen bieden veel perspectief voor de toekomst. Wij hebben er zin in!”

Wouter van den Berg, Hub Manager Happy Horizon Arnhem: “Het verlengen van deze samenwerking voelt als een natuurlijke volgende stap. Onze cultuur van topsportmentaliteit sluit naadloos aan bij de ambities van Vitesse. We zijn trots dat we onze krachten blijven bundelen om geweldige resultaten te behalen. Vanaf de eerste ontmoeting was er een klik, en die chemie blijft groeien.”

www.happyhorizon.com

www.vitesse.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern

11-06-2025 | 08:45:27
In het gesprek met Bas Vlugt ging zij in op de rol van data in marketing, het belang van klantactivatie

Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel

22-05-2025 | 16:02:00
De tool wordt onder meer gepromoot via TikTok, Snapchat, Meta en Google Display en leverde in korte tijd honderden leads op.

Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden

22-04-2025 | 10:14:53
Cent Pur Cent zet in een campagne mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden centraal.

Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt

09-04-2025 | 13:24:00
[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): Als jouw werk te herhalen is, te meten is of geen menselijk contact nodig heeft, dan zit AI al in de wachtkamer

Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digital partner

11-03-2025 | 16:55:00
Vanaf januari 2025 is Happy Horizon verantwoordelijk voor de digitale marketingactiviteiten, waaronder websiteontwikkeling, performance marketing en creatieve ondersteuning.
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.