
Vijf nominaties Happy Horizon European Excellence Awards 2024 Berlijn
Happy Horizon en haar diverse labels hebben vijf nominaties ontvangen voor de European Excellence Awards 2024, die op 6 december in Berlijn worden uitgereikt.
De genomineerde campagnes zijn:
Best Retail Campaign: de festivalcampagne voor LOAVIES, ontwikkeld door Happy Horizon, die zich onderscheidde door personalisatie en een hoge return on ad spend.
Best Entertainment & Culture: de ‘Spotify Top 200’ campagne voor Warner Music Benelux, eveneens van Happy Horizon, die slimme automatisering inzette om de zichtbaarheid van artiesten te vergroten en de omzet te verhogen.
Best Entertainment & Culture: ‘Rent Your Reality: Building Dreams in The Sims™ 4’, een samenwerking met Electronic Arts, ontwikkeld door Vertigo 6 – Part of Happy Horizon. De campagne maakte gebruik van TikTok-influencers om jongere doelgroepen te bereiken en inspireerde gebruikers om hun eigen gameplay te delen.
Best Technology, Telecommunications & Consumer Electronics én Best Benelux & France campaign: de ‘Logi PLAY Masterclass’ van Logitech G, ook uitgevoerd door Vertigo 6. Dit project bracht bijna 60 creators samen voor een interactieve masterclass in een pretpark setting, wat leidde tot 2 miljoen organische impressies en een significante verkoopstijging.
Walter van de Wege, CEO van Happy Horizon: "Na onze recente successen bij de Digital Impact Awards in Londen is het een enorme eer om opnieuw erkenning te krijgen met vijf nominaties bij de European Excellence Awards. Dit onderstreept de consistentie en kwaliteit van ons werk. Ik wil onze klanten bedanken voor het vertrouwen in ons en onze teams feliciteren met hun inzet en creativiteit. Deze nominaties zijn een bewijs van onze gezamenlijke inspanningen en de sterke samenwerking die we koesteren met onze klanten."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Heidi Anthonis: Klantactivatie blijft onze kern
Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel
Campagne Cent Pur Cent richt zich op huid(on)zekerheden
Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt
Provalliance Nederland kiest Happy Horizon als digital partner
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen