
VGZ kiest voor Fitzroy na pitch
Zorgverzekeraar VGZ heeft na een pitch Fitzroy verkozen als strategische en creatieve partner voor de komende jaren. In mei 2023 zette VGZ een pitch uit. De afgelopen 9 jaar werkte de verzekeraar samen met Dear dat onderdeel is van de Make Some Noise Group
Karlijne Bos, missieleider Merk & Campagne bij Coöperatie VGZ: “Tijdens de pitch heeft Fitzroy laten zien dat zij zowel strategisch als creatief onze markt, onze uitdagingen en onze nieuwe richting voor het merk goed begrijpen. Ze zijn in staat gebleken onze ambitie te vertalen naar creatieve en impactvolle oplossingen. Daarom hebben we hebben erg veel zin in deze samenwerking.”
Jur Baart, eigenaar van Fitzroy: “VGZ is een coöperatie zonder winstoogmerk die de zorg voor haar leden wil blijven verbeteren. Wij zijn als bureau ongelooflijk trots dat wij hen mogen helpen met deze ambitie. De klik was er vanaf het eerste moment en we hopen dat we onze kennis die we in de afgelopen jaren rondom de zorg hebben opgedaan goed kunnen inzetten in succesvolle campagnes.”
De lancering van de eerste campagne van Fitzroy van VGZ wordt in het najaar verwacht.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
Jur Baart: Het ideale bureau
Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving
Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong