vanHaren lanceert interactief TikTok-filter voor partycollectie

Schoenenretailer vanHaren speelt in op de populariteit van TikTok met een interactief filter dat de partycollectie centraal stelt. Het filter biedt gebruikers de mogelijkheid om hun favoriete schoenen te rangschikken en een persoonlijke top 5 te delen. Hiermee wil vanHaren consumenten op een speelse en inspirerende manier betrekken.

De campagne wordt ondersteund door influencers zoals Rowenna, Sophie Milzink, Megan Veerman, Charlotte Kranendonk en Levy Cotino, die hun volgers laten zien hoe de party collectie gecombineerd kan worden met feestelijke looks.

www.vanharen.nl

www.and-media.group

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

ICMA 2025 - AndAgencyAmsterdam

22-09-2025 | 12:36:00
In een tijd waarin het aantal influencercampagnes groeit, zie ik de rol van influencer management niet als het najagen van zoveel mogelijk samenwerkingen

&MediaGroup wordt AndAgencyAmsterdam: een interview

21-01-2025 | 07:15:00
&MediaGroup, &.agency, en &.talent heten voortaan AndAgencyAmsterdam. We spreken over de rebranding en de focus van het vooral op influencermarketing gerichte bedrijf met oprichters/eigenaren Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft

&MediaGroup gaat verder als AndAgencyAmsterdam

21-01-2025 | 07:00:00
&MediaGroup ondergaat een rebranding en heet voortaan AndAgencyAmsterdam. Deze rebranding is volgens het influencermarketingbedrijf meer dan een naamswijziging

[Forum] Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in het contentmarketingvak?

09-09-2024 | 16:21:00
Deze keer in [Forum] de vraag: Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in het contentmarketingvak?

[Interview] Britt Hogenhuis (&MediaGroup): Mensen prikken steeds makkelijker door commercialiteit heen en willen echte, eerlijke content zien

30-07-2024 | 14:26:00
Britt Hogenhuis is CEO van &MediaGroup. Zij is ook lid van de jury van de Content Marketing Awards 2024. Marketing Report spreekt haar.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.