Van Velde en Derksen lanceren Ablestar

Michel van Velde en Floris Derksen, oprichters van Craftmore, introduceren Ablestar, een strategiebureau dat internationale bedrijven en merken wil helpen uitblinken door middel van innovatieve merk- en bedrijfsstrategieën. Ablestar richt zich op duurzame groei met expertise in merkstrategie, digitale transformatie, marketing, AI, innovatie en design thinking.

Wij helpen directies de juiste omstandigheden te creëren

Michel van Velde: "Bij Ablestar zijn we ervan overtuigd dat bedrijven en organisaties als sterren zijn: ze beginnen met een vonk en met de juiste samenstelling, omstandigheden en middelen kunnen ze uitgroeien tot iets groots en impactvols. Wij helpen directies de juiste omstandigheden te creëren en de juiste strategie te formuleren. Ons motto is dan ook: We enable you to become a star! Wij helpen bedrijven en merken met een multidisciplinair team en geïntegreerde aanpak. We werken vanuit een partnership-gedachte samen met onze klanten om gestelde doelen te behalen met behulp van een resultaatgedreven en transformatieve aanpak. Ons belangrijkste doel is om organisaties in hun kracht te zetten en ze te helpen nieuwe kansen te identificeren."

Ablestar biedt diensten op het gebied van merk- en marketingstrategie, digitale en AI-strategie, innovatiestrategie, design thinking en nieuwe businessmodellen.

Netwerk van bureaus

Ablestar is onderdeel van een groep van specialistische bureaus, waaraan Michel van Velde en Floris Derksen bouwen. Zij richtten eerder creative digital agency Craftmore op.

www.ablestar.nl 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Fightclub doet activatie met Marketing250

12-12-2025 | 15:06:00
Fightclub en Dutchfame hebben tijdens het M100 Event, dat op 3 december plaatsvond in theater PHIL Haarlem, een fan shop gebouwd.

Monks Nederland slankt af bij introductie AI-visie

12-12-2025 | 12:34:00
Monks Nederland heeft de afgelopen periode een proces doorgemaakt waarbij het zal afslanken. Het bedrijf bevestigt aan Marketing Report dat het intern een andere visie heeft gepresenteerd die inspeelt op met name AI-ontwikkelingen

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Havas Play deelt visie in whitepaper over merken in content

12-12-2025 | 10:49:55
In dit document beschrijft het bureau hoe merken kunnen deelnemen aan entertainment en culturele momenten zonder het verhaal te verstoren

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.