Van Velde en Derksen lanceren Ablestar

Michel van Velde en Floris Derksen, oprichters van Craftmore, introduceren Ablestar, een strategiebureau dat internationale bedrijven en merken wil helpen uitblinken door middel van innovatieve merk- en bedrijfsstrategieën. Ablestar richt zich op duurzame groei met expertise in merkstrategie, digitale transformatie, marketing, AI, innovatie en design thinking.

Wij helpen directies de juiste omstandigheden te creëren

Michel van Velde: "Bij Ablestar zijn we ervan overtuigd dat bedrijven en organisaties als sterren zijn: ze beginnen met een vonk en met de juiste samenstelling, omstandigheden en middelen kunnen ze uitgroeien tot iets groots en impactvols. Wij helpen directies de juiste omstandigheden te creëren en de juiste strategie te formuleren. Ons motto is dan ook: We enable you to become a star! Wij helpen bedrijven en merken met een multidisciplinair team en geïntegreerde aanpak. We werken vanuit een partnership-gedachte samen met onze klanten om gestelde doelen te behalen met behulp van een resultaatgedreven en transformatieve aanpak. Ons belangrijkste doel is om organisaties in hun kracht te zetten en ze te helpen nieuwe kansen te identificeren."

Ablestar biedt diensten op het gebied van merk- en marketingstrategie, digitale en AI-strategie, innovatiestrategie, design thinking en nieuwe businessmodellen.

Netwerk van bureaus

Ablestar is onderdeel van een groep van specialistische bureaus, waaraan Michel van Velde en Floris Derksen bouwen. Zij richtten eerder creative digital agency Craftmore op.

www.ablestar.nl 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[SHOWREEL] Hippo Creative Studios

18-11-2025 | 17:33:00
Bij Hippo Creative Studios zijn we meesters in het vertellen van verhalen met beeld.

Sophie Diepstraten strateeg Hotel L’Amour

18-11-2025 | 16:48:00
Ze komt over van Selmore en werkte eerder bij N=5 aan klanten als Holland & Barrett, De Consumentenbond en Bauhaus.

Marcel Surendonk: Festivals zijn geen decor, maar context

18-11-2025 | 11:38:00
In het gesprek legt hij uit waarom live-evenementen niet los moeten staan van campagnes, en hoe merken die het goed aanpakken blijvend impact maken.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Finally en Identity Games lanceren Hangover

18-11-2025 | 09:56:21
Voor dit project ontwikkelden beide partijen een concept dat balanceert tussen ludieke actie en performance marketing.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland

18-11-2025 | 09:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.