UM aangesteld als mediabureau van Upfield

Na een internationale pitch kiest Upfield UM als haar global strategic partner en media agency. Upfield is wereldwijd de grootste fabrikant van plantaardige producten en voert merken zoals Becel, Flora, ProActiv en Blue Band in 95 landen.

Tracy Stallard, Upfields hoofd Connections & Innovation Europe: "Het UM-team deelt dezelfde mentaliteit waarbij wetenschap en data centraal staan in de aanpak. We zijn ervan overtuigd dat de samenwerking ons gaat helpen impactvolle connectie-strategieën te realiseren.”

Carolien van ’t Hek, CEO van UM Nederland: “Vanzelfsprekend zijn we erg blij en trots dat Upfield voor ons heeft gekozen! We kijken ernaar uit om met hen samen te werken in een periode van exponentiële groei, waarbij we ze helpen zowel trouwe consumenten als nieuwe doelgroepen op authentieke manieren te bereiken.”

www.um.nl

www.upfield.com

Lees ook:

[Vacatures] UM zoekt een Senior Media Consultant

11-08-2025 | 09:42:00
UM is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant - Netherlands

[Vacatures] UM zoekt een Media Consultant

06-08-2025 | 08:35:00
UM is per direct op zoek naar een Media Consultant - Netherlands

Nieuwe Lente mediapartner Wehkamp Retail Group

02-06-2025 | 11:44:00
Het bureau verzorgt de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen voor zowel Wehkamp als kleertjes.com.

[Vacatures] UM zoekt een Strategy Consultant

23-04-2025 | 10:00:00
UM is per direct op zoek naar een Strategy Consultant - Amsterdam

[Vacatures] UM zoekt een Performance Lead

23-04-2025 | 09:39:00
UM is per direct op zoek naar een Performance Lead - Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.