
Truus ontwikkelt merkcampagne voor Naïf
Merkcampagne benadrukt eenvoud en transparantie
Reclamebureau Truus heeft een merkcampagne ontwikkeld voor verzorgingsmerk Naïf. Bureau PINK verzorgt de mediastrategie en inzet van de campagne, die draait om de boodschap Noem ons Naïf.
De campagne benadrukt de visie van Naïf op zorgeloze verzorging voor baby's, kinderen en ouders. Truus ontwikkelde daarnaast een nieuwe pay-off voor het merk: Naïf. Verzorging zonder zorgen.
Aandacht voor alledaagse momenten
In de campagne staan de dagelijkse momenten tussen ouder en kind centraal. Naïf wil met de boodschap Noem ons Naïf laten zien dat verzorging eenvoudiger en transparanter kan, zonder onnodige toevoegingen zoals microplastics of siliconen.
Om de campagne persoonlijker te maken, zijn de voice-overs ingesproken door medewerkers van Naïf.
Focus op transparantie
Jette van Exter, verantwoordelijk voor Brand & Communication bij Naïf: "Bij Naïf vinden we dat goede verzorging de norm moet zijn, niet de uitzondering. Met alleen de beste ingrediënten, zonder gedoe. Ouders zouden zich geen zorgen moeten maken over wat er in een product zit – dus dat doen wij voor hen. Truus heeft deze boodschap perfect gevangen in onze nieuwe merkcampagne."
Internationale uitrol
De campagne is niet alleen in Nederland te zien, maar wordt ook ingezet in Duitsland, België en Oostenrijk. De 360 graden campagne is vanaf deze week live.
Credits:
Reclamebureau: Truus | Media Agency: PINK | Casting: Moeder Anne Casting
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
[Vacatures] iO zoekt een DTP-Vormgever
Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes
TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne
Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI
MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux
Gepubliceerd door: Saskia van Weert