Truus aan de slag met social content Douwe Egberts

Reclamebureau Truus uit Amsterdam gaat aan de slag met de social content en activaties van Douwe Egberts. De samenwerking richt zich op het bereiken van een jongere doelgroep.

Truus ontwikkelde hiervoor een always-on-strategie waarin koffiemomenten worden gecombineerd met cultuur en humor, passend bij een generatie die voortdurend online is. Tegelijkertijd blijft het vertrouwde karakter van Douwe Egberts behouden.

Focus op online zichtbaarheid

De eerste content is in voorbereiding en verschijnt binnenkort op de social kanalen van Douwe Egberts. Met de komst van het koffiemerk breidt Truus het klantenportfolio verder uit. Eerder werkte het bureau al voor onder meer HEMA, Jumbo, Netflix, KFC, Oxxio en ANWB.

Verbinding en humor centraal

Jaël Gradenwitz, Creative Director van Truus: "Je wilt onze creatives niet meemaken als het koffieapparaat ermee ophoudt. Dus dat we nu voor de socials van Douwe Egberts aan de slag mogen, voelt als een perfecte match."

Kathelijne Malcontent, marketingmanager van Douwe Egberts: "Truus weet hoe je content maakt die zorgt voor verbinding, juist voor een doelgroep die de hele dag online is. Met hun kennis van de platforms gaan we laten zien dat koffie nog steeds het meest sociale drankje ter wereld is."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

Negen op de tien Nederlanders leest folders

05-09-2025 | 09:23:02
Lezers besteden gemiddeld vijftien minuten per week aan folders, vooral in het weekend en op maandag.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.