True Ideas en Verstegen lanceren merkcampagne
Kruiden- en specerijenmerk Verstegen heeft samen met campagnebureau True Ideas een merkcampagne ontwikkeld. Deze samenwerking vormt een belangrijke stap in de inspanningen van Verstegen (B Corp-gecertificeerd) om het merk verder te ontwikkelen en hun duurzame ambities op inspirerende wijze naar buiten te brengen.
Met Verstegen voeg je écht wat toe
Onder begeleiding van B Corp – True Ideas heeft Verstegen een centrale merkbelofte ontwikkeld: Met Verstegen voeg je écht wat toe. Deze belofte onderstreept de betekenisvolle stappen die Verstegen zet om het beter te doen voor mens, maatschappij en natuur.
Jeroen Provoost, CMO bij Verstegen: "Met deze vernieuwde merkpositionering geven we een gezicht aan de duurzame stappen die we zetten. We vinden het belangrijk dat onze klanten weten wat de transparante verhalen zijn achter onze mooie producten."
Lancering merkcampagne
True Ideas ontwikkelde de merkcampagne, in samenwerking met Better Call Sol, die op 4 november via online kanalen, social media en in bioscopen te zien zal zijn. De campagne legt de nadruk op de verbinding met de natuur en de maatschappelijke impact van het merk. "In een wereld die vraagt om duurzame oplossingen, willen we merken helpen hun missie zichtbaar te maken," zegt Jeroen Ritsema, Strategy Director bij True Ideas.
Credits:
Merk: Verstegen Spices & Sauces | Klant: Jeroen Provoost en Marije van der Vorm | Bureau: True Ideas | Productie: Better Call Soll | Geluid: Public Audio | Montage: Jorien Voogt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DCVF richt eigen AI-team en adviesraad op
Sanne Demir en Jorine Idzinga: DCVF kiest eigen pad in creatie en technologie
Coen Zuijdervliet: Jerome Kuijken heeft een punt
DCVF en Schiphol Media inspireren met Travel Retail Event
Sanne Demir: Ons brein werkt ons soms flink tegen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen