TP Vision: Robert Lewandowski en Frenkie de Jong gezichten Philips Ambilight tv

FC Barcelona-voetballers Robert Lewandowski en Frenkie de Jong zijn komend seizoen de gezichten voor Philips Ambilight tv.

Robert Lewandowski: "Voor mij is tijd met mijn familie heilig. Samen voetbal of films kijken is een van de momenten die we allemaal delen en waarvan we genieten. Philips Ambilight tv maakt die ervaring nog specialer. De kleuren, de emotie, de manier waarop de kamer zich met licht vult, het brengt de actie tot leven en laat je het moment echt beleven."

Frenkie de Jong: "Ik ben er trots op om deel uit te maken van de Philips Ambilight tv-familie. Het is een merk met diepe wortels in innovatie én in mijn thuisland, Nederland. Als speler streef ik altijd naar precisie en prestatie. Dat is precies wat Ambilight-technologie biedt: kwaliteit, emotie en verbinding."

Een samenwerking met de Nederlandse Frenkie de Jong en de Poolse Robert Lewandowki is allesbehalve toevallig. Veel ontwikkeling en productie vindt plaats in de thuislanden van beide spelers. Het zijn de landen waar beide spelers dankzij hun internationale carrières een grote schare fans hebben.

TP Vision

Daarnaast vindt de ontwikkeling van software voor smart-tv’s sinds enkele jaren plaats in Barcelona, via een nieuw platform dat speciaal is afgestemd op Europese consumenten. Dat vormt een verbinding met Philips Ambilight tv, FC Barcelona en hun spelers. Philips Ambiligjht tv is een merk van TP Vision dat sinds 2014 eigendom is van het Chinese TPV Technology. De merknaam Philips wordt in licentie gebruikt.

Anette van Dijk, Head of Marketing bij TP Vision (Philips Ambilight tv): “Robert Lewandowski en Frenkie de Jong vertegenwoordigen alles waar Philips Ambilight tv voor staat; Toewijding, teamwork en de kracht om te inspireren. Beiden hebben bewezen leiderschapskwaliteiten en een diepe connectie met miljoenen fans in Europa. Met deze samenwerking brengen we diezelfde passie in de huiskamers van mensen, terwijl we onze positie in belangrijke markten en met onze gewaardeerde retailpartners blijven versterken.”

75 jaar

In 2025 viert Philips tv 75 jaar televisie in Europa. Daarbij wordt een wintercampagne gestart met kortingen bij winkelpartners en de inzet van de voetbalambassadeurs. Ook wordt ingezet op Black Friday.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Rabobank investeert bijna 50 miljoen in TeamNL

03-12-2025 | 11:12:12
Rabobank breidt de samenwerking met TeamNL uit en wordt per 2027, naast Staatsloterij, hoofdsponsor van TeamNL, TeamNL Paralympisch en TeamNL Talent.

Uber biedt rondrit tijdens Amsterdam Light Festival

26-11-2025 | 09:44:00
De samenwerking tussen Uber en het festival biedt een alternatief perspectief op de Amsterdamse grachten.

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025

10-11-2025 | 15:57:00
Cameranu en National Geographic kondigen een samenwerking aan met als doel natuurliefhebbers te inspireren

Heineken introduceert F1-seizoensticket en verlengt partnerschap

06-11-2025 | 09:15:20
De brouwer kondigde in São Paulo aan dat het vanaf 2027 opnieuw titelsponsor wordt van de Grand Prix van Brazilië.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.