TOT PR & Communications verder als The Finest

TOT PR & Communications gaat vanaf 1 maart 2024 verder als: The Finest. Met de positionering zet het Rotterdamse pr-bureau in op het zichtbaar maken van feelgood-brands.

The Finest is een pr-bureau met liefde voor the finest things in life. Het maakt verhalen van feelgood-brands en -organisaties zichtbaar met campagnes. Niet voor niets is de pay-off van het bureau: Growing the finest brands

Campagnes met langere houdbaarheid

Anouk Heida, eigenaar The Finest: "We willen werken voor fijne merken met positieve intenties. Merken die het leven van veel mensen nét even wat fijner maken. In ons geval gaat dat vaak over partijen met het werkwoord genieten in hun DNA. Van food en drinks tot lifestyle.

Feelgood-brands helpen we groeien door hun verhalen actief te delen, er is immers al genoeg ellende in de wereld. Positieve verhalen zijn vrijwel altijd dé kickstarter van onze campagnes. Waar nodig verankeren we ook creatie en media inkoop.

Wij geloven in geïntegreerde campagnes met een langere houdbaarheid. Een manier van werken die marketing-waste voorkomt. Publiciteit heeft namelijk geen last van ad blockers en zorgt ook nog eens voor de activatie van socials en de online vindbaarheid."

Van pionier in wijn naar consumer brands

The Finest is het logische vervolg op TOT PR & Communications, opgericht in 1993. Toen pionier in pr voor de wijnbranche, inmiddels telt het bureau steeds meer food- en lifestyle-consumer brands. Die koers trekt The Finest nu verder door.

Portfolio en dagelijkse leiding

Het niche bureau werkt voor nationale en internationale klanten, waaronder consumer brands: Brinkers, Yespers, Kalverliefde, Don Papa Rum, Undurraga en Leffe. Maar ook de promotie van regio’s Elzas en Rueda, Visit Antwerpen, en Visit Oostende. Eigenaar Anouk Heida en account-director Feline Tuk zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding.

www.thefinest.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Elektrisch rijden wint terrein in zakelijke lease

03-07-2025 | 09:39:20
Het aandeel zakelijke leaserijders dat gebruikmaakt van een laadpas is in zes maanden tijd gestegen van 40,6 naar 44,5 procent.

Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6

02-07-2025 | 17:19:00
Iconic Studios & Vertigo 6 doen mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord zijn Claire Slootheer & Mike Hendrixen

Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden

02-07-2025 | 17:03:05
PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen van AI in PR.

Wilmar Versprille creatief directeur bij Food Cabinet

02-07-2025 | 11:08:00
Na een periode als interim sluit hij nu officieel aan bij het managementteam van het bureau. Versprille werkte eerder voor Crisp, Dentsu, Roorda en Lemz

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.