This Agency ontwikkelt rebranding Solarclarity

This Agency ontwikkelde de rebranding – van strategie tot design – voor zonnepanelen-distributeur Solarclarity. De huidige look and feel was na 15 jaar toe aan een facelift.

Over Solarclarity

Solarclarity is een van de grootste distributeurs van zonne-energie. Het bedrijf, opgericht in 2008, is momenteel actief in vijf landen binnen Europa en breidt gestaag uit. Naast distributie ontwikkelt het ook haar eigen panelen via dochteronderneming Denim en haar eigen opslagsystemen en thuisbatterijen via andere dochter Bliq.

Rebranding

Ingmar Larsen, Creatief Directeur bij This: "Solarclarity is een van onze vaste klanten. Het is leuk om zon belangrijke klus samen met ze op te pakken. Via een strategie in samenwerking met Wouter Boon heeft This Agency alle assets van de branding ontwikkelt met Ralph Booms die verantwoordelijk is geweest voor het design. Een verse website (design van All This), manifest, logo, huisstijl en fonts. Een dankbare klus om onze tanden in te zetten. Ook fijn om een merk dat zo aan een duurzame toekomst werkt zelf ook een nieuwe toekomst te geven. Qua branding dan."

De fotografie is geschoten door Rutger Geleijnse met het productiehuis Oxford House. Alle modellen zijn medewerkers van Solarclarity.

www.thisagency.nl

www.solarclarity.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau

30-09-2025 | 18:18:00
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.

mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent

30-09-2025 | 16:14:37
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.

Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp

30-09-2025 | 11:42:44
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.