This Agency ontwikkelt rebranding Solarclarity

This Agency ontwikkelde de rebranding – van strategie tot design – voor zonnepanelen-distributeur Solarclarity. De huidige look and feel was na 15 jaar toe aan een facelift.

Over Solarclarity

Solarclarity is een van de grootste distributeurs van zonne-energie. Het bedrijf, opgericht in 2008, is momenteel actief in vijf landen binnen Europa en breidt gestaag uit. Naast distributie ontwikkelt het ook haar eigen panelen via dochteronderneming Denim en haar eigen opslagsystemen en thuisbatterijen via andere dochter Bliq.

Rebranding

Ingmar Larsen, Creatief Directeur bij This: "Solarclarity is een van onze vaste klanten. Het is leuk om zon belangrijke klus samen met ze op te pakken. Via een strategie in samenwerking met Wouter Boon heeft This Agency alle assets van de branding ontwikkelt met Ralph Booms die verantwoordelijk is geweest voor het design. Een verse website (design van All This), manifest, logo, huisstijl en fonts. Een dankbare klus om onze tanden in te zetten. Ook fijn om een merk dat zo aan een duurzame toekomst werkt zelf ook een nieuwe toekomst te geven. Qua branding dan."

De fotografie is geschoten door Rutger Geleijnse met het productiehuis Oxford House. Alle modellen zijn medewerkers van Solarclarity.

www.thisagency.nl

www.solarclarity.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intratuin kiest Persuade als Lead Agency

09-09-2025 | 15:20:00
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud

09-09-2025 | 10:44:00
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.

Teamleader en SuperRebel lanceren e-facturatiecampagne

09-09-2025 | 10:22:51
In 2026 stappen Belgische ondernemers verplicht over op digitale facturatie. Voor Teamleader België vormt dit het moment om ondernemers te ondersteunen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.