Thijs van Dijk: Chocolate dicht het gat tussen IT en PR

[Marketing Report Radio] Thijs van Dijk over Chocolate

Thijs van Dijk is founder van Chocolate. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over zijn pas gestarte bedrijf en het true pricing-model waarmee hij de branche op zijn kop wil zetten.

Thijs van Dijk: "We richten ons vooral op brand- en communicatieteams om ze te helpen bij het oplossen van IT-barrières bij ingewikkelde onderwerpen waar we in deze tijd voor staan. Het vak van PR gaat voor mij echt over het uitleggen van een onderwerp, of dat nu een nieuw product is dat je wilt lanceren of een bepaalde reputatie die je wilt opbouwen. Hoe leg je een onderwerp uit, en niet hoe vaak je zichtbaar bent op een bepaald mediakanaal."

Luister het interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 maart 2025 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Teunie Welage: Cora blijft merkicoon van Mora

18-09-2025 | 12:40:00
Peter Wybenga sprak met Teunie Welage. Zij deelde haar inzichten over de balans tussen merkconsistentie en vernieuwing.

Marit Klooster: Advies slaat brug tussen data en actie

18-09-2025 | 12:22:00
In de studio van New Business Radio ging Peter Wybenga in gesprek met Marit Klooster, partner en directeur bij Ruigrok Onderzoek en Advies.

Rosanne Prinsen: Echte verhalen maken campagne Monuta sterk

18-09-2025 | 12:12:00
Rosanne Prinsen en Antal van Pelt zijn in gesprek gegaan met Peter Wybenga over de aanpak van Monuta om afscheid bespreekbaar te maken.

Wouter Wunnink: Transparantie is de sleutel bij TAG Outdoor

18-09-2025 | 11:43:00
Wouter Wunnink was te gast in de uitzending van Marketing Report en vertelde over de groei van het bedrijf en de ambities richting de toekomst.

Timo Vrijenhoek: Folders zijn nog steeds ijzersterk bij Spotta

18-09-2025 | 11:00:00
In Marketing Report op New Business Radio sprak Timo Vrijenhoek over de rol van Spotta als logistieke partner voor ongeadresseerd én geadresseerd drukwerk.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.