Thijs van Dijk: Chocolate dicht het gat tussen IT en PR
[Marketing Report Radio] Thijs van Dijk over Chocolate
Thijs van Dijk is founder van Chocolate. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over zijn pas gestarte bedrijf en het true pricing-model waarmee hij de branche op zijn kop wil zetten.
Thijs van Dijk: "We richten ons vooral op brand- en communicatieteams om ze te helpen bij het oplossen van IT-barrières bij ingewikkelde onderwerpen waar we in deze tijd voor staan. Het vak van PR gaat voor mij echt over het uitleggen van een onderwerp, of dat nu een nieuw product is dat je wilt lanceren of een bepaalde reputatie die je wilt opbouwen. Hoe leg je een onderwerp uit, en niet hoe vaak je zichtbaar bent op een bepaald mediakanaal."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 maart 2025 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nathalie Peters: MORGENFRISK helpt marketeers winnen
Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie
Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem
Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever
Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert