Thijs van Dijk: Chocolate dicht het gat tussen IT en PR

[Marketing Report Radio] Thijs van Dijk over Chocolate

Thijs van Dijk is founder van Chocolate. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over zijn pas gestarte bedrijf en het true pricing-model waarmee hij de branche op zijn kop wil zetten.

Thijs van Dijk: "We richten ons vooral op brand- en communicatieteams om ze te helpen bij het oplossen van IT-barrières bij ingewikkelde onderwerpen waar we in deze tijd voor staan. Het vak van PR gaat voor mij echt over het uitleggen van een onderwerp, of dat nu een nieuw product is dat je wilt lanceren of een bepaalde reputatie die je wilt opbouwen. Hoe leg je een onderwerp uit, en niet hoe vaak je zichtbaar bent op een bepaald mediakanaal."

Luister het interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 maart 2025 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Netwerken voor beginners (zoals ik)

30-05-2025 | 08:45:00
Daan Dekkers (Marketing Report) over netwerken als jonge professional: ongemak, gekaapte gesprekken en één borrel per keer.

Frank van den Steen: Cruisen is citytrip én ontspanning

23-05-2025 | 09:38:25
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Frank van den Steen, Country Manager Benelux bij MSC Cruises.

Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne

23-05-2025 | 09:18:00
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Lisette Samplonius van finally an agency, en Liesbeth Tol-Moeke

Sanne Demir en Niels Braat: Opposites Create werkt bij DCVF

22-05-2025 | 11:17:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de kracht van het principe Opposites Create

Sjoerd van der Meijden: Retail media met Adswag maakt impact

22-05-2025 | 11:10:00
Sjoerd van der Meijden is Managing Director van Adswag en Koen Dittmar Sales Director bij het bedrijf.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.