The Social Hub kiest UM als mediabureau voor Europese groei
The Social Hub, het hospitalitymerk uit Amsterdam met 21 hotels verspreid over Europa, heeft UM gekozen als mediabureau voor al haar media-activiteiten. Na een uitgebreid pitchproces gaat UM aan de slag met de volledige mediastrategie en uitvoering, van branding tot performance. Het bureau ondersteunt The Social Hub bij het versterken van haar merkverhaal, dat draait om community, creativiteit en verbinding.
UM versterkt merkpositie The Social Hub
De samenwerking volgt op de uitbreiding van het wereldwijde marketingteam van The Social Hub onder leiding van Trix van der Vleuten, Chief Marketing Officer. Met dit team zet het B-Corp gecertificeerde en impactgedreven merk in op een geïntegreerde, data-gedreven marketingaanpak die lokale relevantie koppelt aan internationale groei.
Trix van der Vleuten: "Wij bevinden ons in een interessante groeifase waarin we onze Europese footprint verder uitbreiden. Daarbij zoeken we partners die onze creatieve ambitie delen én begrijpen hoe we impact kunnen maken bij diverse doelgroepen. UM heeft bewezen die combinatie van strategische scherpte en executiekracht in huis te hebben."
Focus op merkimpact en meetbare groei
Justus Wever, Managing Director UM: "The Social Hub is een merk dat vooroploopt in sociale impact en community building binnen de hospitalitysector. We zijn trots dat zij voor UM hebben gekozen om die kracht verder te vertalen naar merkimpact en meetbare groei in heel Europa."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Vattenfall kiest opnieuw voor UM als mediabureau
[Vacancy] UM has a position for Digital Project Lead
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Executive Assistant
[Vacatures] Kinesso zoekt een AV Consultant
[Vacatures] Kinesso zoekt een Jr AV Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen