The Romans zet wereldwijde uitbreiding voort met opening in Amsterdam

Creatief communicatiebureau The Romans heeft zijn vierde wereldwijde kantoor geopend in Amsterdam. Dit volgt snel op de lanceringen in Brooklyn en Dubai in de afgelopen twaalf maanden, met verdere internationale uitbreiding in het verschiet.

Het kantoor zal worden geleid door Sophie Nicholson, die aantreedt als partner. Nicholson, die al enkele jaren in Amsterdam is gevestigd, komt over van het door Havas beheerde bureau One Green Bean, waar ze recentelijk EMEA Head of PR was.

Het bureau zal zich richten op het leveren van creatieve campagnes op het gebied van pr, sociale media en influencermarketing voor binnenlandse en internationale merken, evenals sport- en entertainment.

Creatieve energie

Sophie Nicholson: "Amsterdam barst van de eclectische creatieve energie, heeft een internationaal georiënteerde bevolking en een diverse culturele omgeving die tot leven komt. Van lokaal tot wereldwijd willen dingen anders doen voor merken en impact en verbindingen creëren met hun publiek. Dat is waar The Romans het beste in is.”

Joe Mackay-Sinclair, CEO van The Romans: "Amsterdam stond altijd bovenaan onze lijst: de cultuur, de creativiteit, de grachten, wat valt er niet lief te hebben? Bovendien hebben we een sterke lijst van klanten met het hoofdkantoor in Nederland, zoals Heineken en Upfield, dus het was een no-brainer. Terwijl we ons blijven richten op groter worden zonder saai te worden, is het aantrekken van 's werelds beste communicatietalent momenteel mijn enige taakomschrijving."

www.wearetheromans.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - Burengesprek Botlek Europoort

28-07-2025 | 11:09:00
Zo maken we de dialoog tussen omgeving en industrie mogelijk

Dutch PR Awards 2025 - Denormalisering drugsgebruik Rotterdam

28-07-2025 | 11:09:00
De gemeente Rotterdam wilde met deze campagne voor de eerste keer ook de gebruiker aanspreken op hun rol binnen de keten

Dutch PR Awards 2025 - De kunst van het kiezen

28-07-2025 | 09:41:00
Dutch PR Awards 2025 - De kunst van het kiezen. Voor 2024/2025 wil Stedelijk Museum Breda de zichtbaarheid van haar tentoonstellingen versterken

Dutch PR Awards 2025 - Start bouw Merwede in Utrecht

28-07-2025 | 08:39:00
Dutch PR Awards 2025 - Start bouw Merwede in Utrecht, de grootste autovrije stadswijk van Nederland

Dutch PR Awards 2025 - De NOBEARS Ambitiegids

25-07-2025 | 15:58:00
Marcommit ontwikkelde de NOBEARS Ambitiegids als instrument om te laten zien dat NOBEARS de ambities van ondernemend Nederland begrijpt én kan waarmaken

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.