The Others vernieuwt merkidentiteit van de SAN

The Others heeft in samenwerking met Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) een impuls gegeven aan de merkidentiteit. Met het doel om de bestaande SAN-identiteit te versterken en het gebruikte Accent te behouden, heeft The Others een eigentijdse verandering gerealiseerd die de merkbeleving naar een hoger niveau tilt.

Het voorgaande design van SAN kon volgens The Others extra impact en eigenheid gebruiken. Daarom is het kleurenpalet geoptimaliseerd met een kleurstelling met meer eigenheid. Ook is er meer aandacht voor de vormgeving vanuit de vorm van het Accent om meer uniformiteit en onderscheidend vermogen te creëren.

Deze vernieuwde stijl is consistent doorgevoerd in de belangrijke touchpoints, waaronder social media, mailings, (online) advertising en nieuwsbrieven. Het resultaat is een merkidentiteit die zich onderscheidt door een eigentijdse uitstraling en een verfrissende energie.

Credits:

SAN: Jeroen van den Brink, Bo Kant-Hessels | Creatief bureau: The Others | Creatie & Design: Mandy van Montfoort, Chris Visser | Account Melanie Rubingh

www.the-others.eu

www.sanaccent.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat

23-03-2025 | 16:33:00
Met de aangepaste merkidentiteit wil het bedrijf zich consistenter profileren in alle communicatie-uitingen.

[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer

03-03-2025 | 11:12:00
The Others is per direct op zoek naar een Creative Brand Designer - 32-40 uur · Amersfoort

The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit

22-11-2024 | 08:57:00
De combinatie van 3D-animatie en mensen biedt hierbij de vrijheid om een betrekkelijk abstract onderwerp toegankelijk neer te zetten.

The Others en VVV Cadeaukaart lanceren merkcampagne: Wat geef jij?

12-11-2024 | 09:31:57
Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?”

The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit

04-11-2024 | 08:43:59
Het communicatieconcept, is afgestemd op de kernwaarden van Megger – betrouwbaarheid, innovatie en expertise – en wordt nu wereldwijd uitgerold.
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.