
The Others ontwikkelt wervingscampagne voor Bergman Clinics
The Others heeft een arbeidsmarktcampagne voor Bergman Clinics ontwikkeld, in-house geproduceerd, opgetekend in zeven verhalen van medewerkers en vertaald naar alle media en middelen.
Toenemende vraag naar zorg
Bergman Clinics groeit door de toenemende vraag naar zorg. Om bij te kunnen dragen aan de toegankelijkheid en korte toegangstijden versterkt Bergman Clinics haar team capaciteit. Dit om planbare zorg op hoog niveau te kunnen geven aan haar cliënten. Daarvoor is op de EVP en basisconcept van PROOF de campagne doorontwikkeld om de meerwaarde van een baan bij Bergman Clinics uit te lichten.
Werken bij Bergman Clinics. Daar word je beter van.
We zien deze zeven medewerkers niet alleen aan het werk in hun eigen specialismen, maar vooral ook wat het werken bij Bergman Clinics ze verder oplevert en verder brengt. Zowel professioneel als persoonlijk. Zo kun je door de roosterindeling om belangrijke persoonlijke afspraken heen plannen of kiezen voor het werken in een van de klinieken in jouw buurt. Dus Werken bij Bergman Clinics. Daar word je beter van.
De campagne is vertaald in online films, display banners, social posts en uiteraard ook in interne communicatie om alle medewerkers ook alert te maken en bij te kunnen laten dragen in het vinden van de juiste nieuwe collega’s.
Credits:
Bergman Clinics: Joost Bakker, Chantal Nauta, Nelleke Rienstra | The Others: Art direction: Alewijn Eijgenraam, Chris Visser | Design: Bram van Geerenstein, Arjen Moes | Beeldbewerking: Rolf Meijer | Projectmanagement & Production: Ellen Hilhorst | Fotograaf: Lars Beekman | DOP: Niels Bik } DOP assistent: Jonathan Trapman | Editing: Miguel Smit
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat
[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer
The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit
The Others en VVV Cadeaukaart lanceren merkcampagne: Wat geef jij?
The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen