
The Others ontwikkelt SP-campagne rondom Europese Verkiezingen
The Others ontwikkelde de campagne voor de Europese Verkiezingen van de Socialistische Partij (SP). De campagne roept mensen op om in beweging te komen met de slogan Kom op. Voor iets, jezelf, elkaar en waar je vóór en achter staat.
The Others heeft het concept voor de campagne ontwikkeld en de productie van animatie, radio en online video. De voice over is ingesproken door Dragan Bakema.
Zetel in Europees Parlement
De campagne richt zich vooral op mensen die al eens op de SP hebben gestemd, met als doel om minstens één zetel in het Europees Parlement te behalen. De campagne benadrukt wat de SP doet voor mensen, met een focus op de werkende klasse in Nederland. Het doel is om deze groep te laten inzien dat de SP er voor hen is en hun belangen ook in Europa behartigt.
Door deze strategie hoopt de SP niet alleen hun huidige aanhangers te activeren, maar ook nieuwe kiezers aan te trekken die resoneren met hun positieve en inclusieve boodschap. De campagne zal dan ook via alle mogelijke kanalen en media verspreid worden.
Credits:
SP: Jimmy Dijk, Milos Todorovic, Lieke van Rossum | Creatie & Art direction: Chris Visser, Lion Versloot, Alewijn Eigenraam, Gazi Duran | Account & Productie: Celeste Slijters, Aafke Obbes | Edit: Arjen Moes
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat
[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer
The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit
The Others en VVV Cadeaukaart lanceren merkcampagne: Wat geef jij?
The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit
Gepubliceerd door: Saskia van Weert