The Others ontwikkelt SP-campagne rondom Europese Verkiezingen

The Others ontwikkelde de campagne voor de Europese Verkiezingen van de Socialistische Partij (SP). De campagne roept mensen op om in beweging te komen met de slogan Kom op. Voor iets, jezelf, elkaar en waar je vóór en achter staat.

The Others heeft het concept voor de campagne ontwikkeld en de productie van animatie, radio en online video. De voice over is ingesproken door Dragan Bakema.

Zetel in Europees Parlement

De campagne richt zich vooral op mensen die al eens op de SP hebben gestemd, met als doel om minstens één zetel in het Europees Parlement te behalen. De campagne benadrukt wat de SP doet voor mensen, met een focus op de werkende klasse in Nederland. Het doel is om deze groep te laten inzien dat de SP er voor hen is en hun belangen ook in Europa behartigt.

Door deze strategie hoopt de SP niet alleen hun huidige aanhangers te activeren, maar ook nieuwe kiezers aan te trekken die resoneren met hun positieve en inclusieve boodschap. De campagne zal dan ook via alle mogelijke kanalen en media verspreid worden.

Credits:

SP: Jimmy Dijk, Milos Todorovic, Lieke van Rossum | Creatie & Art direction: Chris Visser, Lion Versloot, Alewijn Eigenraam, Gazi Duran | Account & Productie: Celeste Slijters, Aafke Obbes | Edit: Arjen Moes

www.the-others.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat

23-03-2025 | 16:33:00
Met de aangepaste merkidentiteit wil het bedrijf zich consistenter profileren in alle communicatie-uitingen.

[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer

03-03-2025 | 11:12:00
The Others is per direct op zoek naar een Creative Brand Designer - 32-40 uur · Amersfoort

The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit

22-11-2024 | 08:57:00
De combinatie van 3D-animatie en mensen biedt hierbij de vrijheid om een betrekkelijk abstract onderwerp toegankelijk neer te zetten.

The Others en VVV Cadeaukaart lanceren merkcampagne: Wat geef jij?

12-11-2024 | 09:31:57
Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?”

The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit

04-11-2024 | 08:43:59
Het communicatieconcept, is afgestemd op de kernwaarden van Megger – betrouwbaarheid, innovatie en expertise – en wordt nu wereldwijd uitgerold.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.