The Others ontwikkelt identiteit voor Artrésor
Artrésor introduceert verpakkingsdozen die zijn ontworpen om een veilige verzending van kunstwerken naar klanten te garanderen. The Others ontwikkelde een herkenbare, maar toch neutrale identiteit zodat de doos niet het kunstwerk overschreeuwt.
Onzichtbaar zichtbaar
De producten zijn de hero in de algemene communicatie van het merk, zoals de socials en website. Dit hebben ze in 3D gerenderd en kunnen daarmee elke compositie en elk verhaal ontwikkelen. Zo realistisch dat het gefilmd lijkt.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Creator Manager bij SPIL NEWS
Mediahuis is per direct op zoek naar Senior Creator Manager bij SPIL NEWS - Amsterdam
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

