The Others ontwikkelt de vernieuwde beeldtaal voor KPN

The Others heeft de vernieuwde KPN-merkidentiteit een visuele boost gegeven.

Chris Visser, Creative Director bij The Others: "Niet alleen met een beeldbank maar een merk-eigen tone-of-visual in elk beeld! Dit heeft geleid tot een frisse, dynamische beeldtaal die elk beeld optimaal KPN maakt in alle media en middelen, zowel binnen als buiten de context van het eigen merk. Het resultaat? Een visuele taal waarin de werelden van KPN voor zowel professionele klanten als consumenten tot leven komen.

The Others heeft de complete productie in-house gerealiseerd. Van locaties tot productie, van beeldconcept tot beeldmanipulatie. Om de beelden zo breed mogelijk inzetbaar te maken is elk beeld wijder, medium en closer gefotografeerd waardoor er voor alle kaders een juist beeld beschikbaar is of een perfecte cropping gemaakt kan worden. Dit om er zeker van te zijn dat de juiste energie overgebracht kan worden.

De eerste honderden beelden zijn inmiddels klaar voor gebruik en aan de volgende series wordt al gewerkt. Klaar om de juiste energie over te brengen in alles wat KPN laat zien.

Kijk voor meer info over deze en andere The Other cases hier

Credits

KPN: Bianca Driessen, Ancel Gerla, Sonja Vroling, Fieke Werkman | Bureau: The Others | Fotograaf: Hans van Brakel | Styling: Simone Dernee | Hair and Make-up: Sanne Le Gras Bleeker

www.the-others.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat

23-03-2025 | 16:33:00
Met de aangepaste merkidentiteit wil het bedrijf zich consistenter profileren in alle communicatie-uitingen.

[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer

03-03-2025 | 11:12:00
The Others is per direct op zoek naar een Creative Brand Designer - 32-40 uur · Amersfoort

The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit

22-11-2024 | 08:57:00
De combinatie van 3D-animatie en mensen biedt hierbij de vrijheid om een betrekkelijk abstract onderwerp toegankelijk neer te zetten.

The Others en VVV Cadeaukaart lanceren merkcampagne: Wat geef jij?

12-11-2024 | 09:31:57
Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?”

The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit

04-11-2024 | 08:43:59
Het communicatieconcept, is afgestemd op de kernwaarden van Megger – betrouwbaarheid, innovatie en expertise – en wordt nu wereldwijd uitgerold.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.