The Media Nanny en Circulate breiden uit naar het Midden-Oosten

Pr- en communicatiebureau The Media Nanny en digitaal en strategisch marketingbureau Circulate kondigen hun uitbreiding naar het Midden-Oosten aan. In 2025 openen zij een vestiging in Riyad, Saoedi-Arabië.

The Media Nanny werkt samen met een onder anderen artiesten als Mochakk, Gianluca Vacchi, Lilly Palmer, GORDO, evenementenorganisaties zoals ID&T Group, Audio Obscura, EXIT Festival en merken als Porsche, Audemars Piguet, Havana Club, The Pacha Group en FIVE Hotels and Resorts. Circulate staat bekend om hun marketingcampagnes voor vele muziek- en cultuurpioniers, onder wie Oliver Heldens, Circoloco, Mochakk, Jägermeister, White Claw en MAC Global.

David De Valera, mede-oprichter Circulate: "We hebben de enorme groei van de creatieve industrieën in de regio van dichtbij meegemaakt. Deze sectoren hebben onafhankelijke, flexibele bureaus nodig die de regio, de nieuwe ecosystemen en de cultuur goed begrijpen, maar ook het wereldwijde marketinglandschap."

José Woldring-Walker, oprichter en CEO van The Media Nanny: "Vanaf de eerste keer dat ik in Saoedi-Arabië aankwam, voelde ik me enorm geïnspireerd door de energie van de mensen en door de ideeën van onze klanten. In de afgelopen vier jaar hebben we een sterk trackrecord opgebouwd en, dankzij het vertrouwen van onze klanten, succesvolle internationale campagnes opgezet en uitgevoerd. Onze prioriteit is nu om deze kennis en expertise verder in te zetten voor klanten die voorop willen lopen in Saoedi-Arabië en de bredere regio. Er is dan ook geen betere stad dan Riyad om onze nieuwe vestiging te openen en van daaruit zowel nieuwe als bestaande klanten te bedienen."

Marcus O’Sullivan, mede-oprichter van Circulate: "Onze samenwerking met The Media Nanny stelt ons in staat om ons internationale netwerk en ervaring in te zetten voor onze partners. Wij willen het beste regionale talent aantrekken om, samen met onze bestaande teams, een ongeëvenaard creatief platform voor het Midden-Oosten te bieden."

www.themediananny.nl

www.circulateonline.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - Virtuele James Parkinson

24-07-2025 | 17:33:00
SPF vroeg Hibou om een strategie die het fonds steviger positioneert als autoriteit op het gebied van de ziekte van Parkinson

Dutch PR Awards 2025 - Case 4-Daagse Werkweek (AFAS)

24-07-2025 | 17:29:00
AFAS introduceert de vierdaagse werkweek en kiest bewust voor het gesprek over werk, niet over software.

Dutch PR Awards 2025 - Marlin Goethals over Marcommit

24-07-2025 | 17:24:00
Marcommit doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025

Dutch PR Awards 2025 - Matthijs Rutten over Hibou

24-07-2025 | 17:19:00
Hibou doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025

Dutch PR Awards 2025 - Consent bij seks

24-07-2025 | 17:11:20
Hoe leg je een ingewikkelde wet uit in simpele taal? Een wet die ook nog eens weerstand kan oproepen.
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.