FX Agency, Kaliber, Born05, Greenberry en iO digital openen deuren tijdens The Loop

Op 7 maart staat The Loop klaar, een initiatief van Fundamentals Academy en Viltjesavond in samenwerking met Fungi Design, om creatief talent te verbinden met vijf bureaus in Utrecht. FX Agency, Kaliber, Greenberry, Born05 en iO digital, zullen gedurende één middag hun deuren openen voor jong talent, ieder met een programma. 

Momenteel ervaren veel creatieve jonge talenten moeilijkheden bij het vinden van hun plek in de creatieve sector na hun studie of tijdens hun stage. The Loop heeft als missie deze werelden in Utrecht te verenigen en het creatieve hart van Utrecht te versterken. 

Fundamentals Academy en Viltjesavond hebben elkaar gevonden met als gezamenlijk doel om talent en het werkveld dichter bij elkaar te brengen. Waar Viltjesavond de kloof wil overbruggen, ziet Fundamentals Academy een kans om talent beter te laten integreren in de bureauwereld. Zo ontstond, in samenwerking met Fungi Design, The Loop: een platform voor ontwikkeling, samenwerking en verbinding! 

Rebecca Smit: "Met The Loop willen we de kloof tussen creatieve studenten en ontwerpbureaus overbruggen. We nodigen alle geïnteresseerden studenten en jong talent aan om deel te nemen."

Door samen te werken met vijf creatieve bureaus in Utrecht, waaronder FX Agency, Kaliber, Greenberry, Born05 en iO digital, legt The Loop directe en persoonlijke verbindingen tussen opkomende professionals en potentiële werkgevers, waardoor waardevolle connecties ontstaan voor de toekomst van de creatieve sector. 

Tijdens The Loop krijgen studenten en jong talent de kans om een kijkje te nemen in de keuken van creatieve bureaus. Ze kunnen het bureau zelf beter leren kennen of hun eigen skills met een portfolio presenteren. Op deze manier komen deze twee werelden dichter bij elkaar. 

Deelnemende bureaus:

www.creativeloop.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.