[The List] Young Perfect

BESCHRIJVING BUREAU

Jouw partner in omnichannel shopper marketing. Van concept idee tot realisatie, online en offline, wij brengen jouw merk tot leven. Samen creëren we impact, vergroten we het bereik en brand awareness en realiseren een groei in rotatie.

Wij nemen alle zorgen uit handen: strategie, concept, creatie, realisatie en uitvoering. Door onze aanpak maken we van shoppers merkfans. Laat ons jouw merk een onweerstaanbare smaak geven!”

We activeren de shopper op zoveel mogelijke touchpoints 
We produceren hoogwaardige content in de vorm van recepten, fotografie en video’s
Eatertainment.nl is een inspiratie platform voor een breed publiek, waardoor jouw merk opvalt
Met ons influencer netwerk en samenwerking met DPG Media verbreden we jouw merkbereik via diverse mediakanalen

CONTACTGEGEVENS

Takkebijsters 21 
4817 BL Breda 
076-520 29 33
[email protected]

WEBSITE

www.youngperfect.nl

SOCIAL MEDIA

Linkedin
Instagram
Linkedin Eatertainment

AANTAL WERKNEMERS

45

KLANTEN

PepsiCo, PLUS, Albert Heijn, Spadel, Philips, Beiersdorf, Mondelez, LambWeston, Pringles, Santa Maria, Alpro, Verstegen, Koninklijke Peijnenburg en meer..

SPECIALISMEN

Omnichannel, creatieve thinking, strategy, contentontwikkeling, shopper marketing, activaties, demonstraties, samplings, foodtrucks, pop-events, online inspiratie platform, foodfotografie

GEWONNEN PRIJZEN SINDS 2022

Opname FONK150
Shopper Marketing award (ISMI) categorie Field Marketing

CONTACTPERSOON

Nicole Labordus
[email protected]

ALGEMEEN & CREATIEF DIRECTEUR

Jaap de Jong
[email protected]

The ListTHE LIST

Marketing Report lanceert reclamebureau-database The List. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.

Registreer jouw bureau voor The List hier

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[The List] Higuita

01-12-2025 | 12:41:00
Vergeet alle bla bla die je kent uit onze industrie. Net als René Higuita zijn voeten liet spreken, weet wij hoe we met creatieve campagnes de harten van je doelgroep kunt winnen.

[The List] Digital Inside

27-11-2025 | 15:05:58
Van strategie tot branding en van high performance campagnes tot knallende visuals. We rock your digital marketing!

[The List] Wemessage

27-11-2025 | 14:56:13
Wemessage richt zich op het creëren van maatwerkoplossingen voor bedrijven die hun online aanwezigheid willen versterken.

[The List] Pro Motion Film

25-11-2025 | 16:12:00
Pro Motion Film is een videopartner voor organisaties die meer willen dan een mooie video.

[The List] Forge

10-11-2025 | 17:01:00
Forge bouwt digitale oplossingen die merken helpen groeien.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven

Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne

06-12-2025 | 01:32:28
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.