[The List] DDB Amsterdam

BESCHRIJVING BUREAU

Merk op z'n allerbeste dag. Consumentengedrag verandert razendsnel. Wie in de hectische wereld van vandaag vooruit wil, moet grote stappen durven maken. Daarom kijken wij met opdrachtgevers graag verder vooruit. Voorbij de waan van de dag. Met een roadmap die stuurt naar het merk op z’n allerbeste dag.

Memorabele experience in elk touchpoint. Helaas zijn veel interacties met merken uitwisselbaar en niet memorabel. Zo wordt slechts 4% van alle reclame positief onthouden. En wordt het merendeel van online advertising minder dan 2,5 seconden (!) bekeken. Veel te kort om iets te onthouden, waardoor commercieel resultaat uitblijft. Daarom strijden wij voor een memorable experience, in ieder touchpoint.

CONTACTGEGEVENS

Herengracht 506
1017 CB Amsterdam
0203-55 60 00
[email protected]

WEBSITE

www.ddbamsterdam.nl

SOCIAL MEDIA

YouTube
Instagram
LinkedIn

AANTAL WERKNEMERS

70

ONDERDEEL BUREAUNETWERK

Omnicom

KLANTEN

Bloemenbureau Holland, DHL, HAK, Hans Brinker, IKEA, Kruitvat, Lexus, NS Retail, NVM, Old Amsterdam, RefugeeTalentHub, Robijn, Smint, Toyota, Trekpleister, Uitgekookt, Vriendenloterij, VVN.

SPECIALISMEN

DDB Amsterdam: merkstrategie, conceptontwikkeling, 360 graden; van internal branding, social content, pr t/m live events
DDB Retail: retail marketing, sales promoties, performance marketing

GEWONNEN PRIJZEN SINDS 2022

Effie zilver en brons voor Kruidvat 2022, Kruidvat adverteerder v/h jaar, Esprix goud en Leffie voor HAK helpende bord, ADCN 2x Centraal Beheer Freedom, Gouden Loeki 2022 jaarwinnaar zilver Centraal Beheer

SAN 2 accenten voor Kruidvat moederdag, Esprix goud Kruidvat B2C, Esprix zilver Kruidvat Retail, etail & commerce, Ster Gouden Loeki jaar top 10 finalist Een Toyota rijd je nooit alleen voor jezelf, ADCN finalist Kruidvat Iedereen verdient een mooie kerst, 3x ADCN finalist en 1x Epica voor Refugee TalentHub, Refugee LinkUp

CONTACTPERSOON

Karina Buitenhuis (DDB Retail)
[email protected]
0655-17 31 14 / 0203-55 60 00

ALGEMEEN DIRECTEUR

Barbara Bijlard
[email protected]

CREATIEF DIRECTEUR

Pol Hoenderboom
[email protected]

The ListTHE LIST

Marketing Report lanceert reclamebureau-database The List. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.

Een wel heel makkelijke manier om je extra in de kijker te spelen bij marketeers en pitchbegeleiders.

Registreer jouw bureau voor The List hier

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[The List] Forge

10-11-2025 | 17:01:00
Forge bouwt digitale oplossingen die merken helpen groeien.

[The List] Bengelmedia

21-10-2025 | 18:07:00
Wij zijn Bengelmedia, een fullservice marketing & PR-bureau.

[The List] N2D

23-09-2025 | 15:51:45
N2D is een influencer marketing agency dat merken helpt groeien met creators die écht bij hun merk en doelgroep passen.

[The List] Bloosem

15-09-2025 | 12:26:00
Sinds 2017 helpt REVITALIZE ondernemers, corporates en merkeigenaren om hun merkambities waar te maken.

[The List] Revitalize

12-09-2025 | 13:17:39
Sinds 2017 helpt REVITALIZE ondernemers, corporates en merkeigenaren om hun merkambities waar te maken.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol

19-11-2025 | 14:27:08
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.

[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer

19-11-2025 | 13:33:07
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.