
Tessa Johanneke van den Dool stapt over naar Teads
Tessa Johanneke van den Dool start per 13 januari als Senior Sales Manager Teads. Voor Teads stopt Van den Dool met haar interim-carrière.
Tessa Johanneke van den Dool: “Teads is one of a special kind en ik heb heel wat tech-organisaties van binnen gezien om dit op waarde te kunnen schatten. Vanaf dag één werd ik verrast door de technische mogelijkheden, de klantenlijst, de ambitieuze en slimme mensen, en de ongekende ambities die de organisatie heeft.”
Afgelopen december rondde Van den Dool nog haar interimopdracht als Sales Manager Benelux bij Adform af. Daarvoor werkte ze vier jaar bij Ogury. Door de komst van Tessa Johanneke van den Dool bestaat het NL-team nu uit in totaal vijftien personen.
Geert Hoogeveen, managing director Teads Nederland: “Gezien het grote netwerk van Tessa, en het feit dat we steeds meer uitgevers, mediabureaus en adverteerders aan ons netwerk koppelen, ben ik ervan overtuigd dat we onze groei door blijven zetten.”
Toekomst en heden van digital advertising
Tessa Johanneke van den Dool: “Vanuit het perspectief van adverteerders en mediabureaus in digitale reclame worden de uitdagingen in de markt met betrekking tot targeting, privacy en het genereren van merkbekendheid en conversies elk jaar groter en groter. Tijdens mijn laatste opdracht bij Adform kreeg ik scherp inzicht in hoe belangrijk een sterke, toekomstbestendige tech-stack daarbij is. Teads Ad Manager zet in dit opzicht de toon: het biedt niet alleen een krachtig platform, maar maakt écht het verschil door effectiviteit, gebruiksgemak en schaal te combineren."
Bart Helder Head of Account Management Teads Nederland
Teads-overname door Outbrain feit
Roy Vervenne (Teads) over connected tv en outstream adverteren
Teads publiceert trendrapport: Tech Themes 2025
Teads en VIDAA gaan samenwerken voor CTV Homescreen
Gepubliceerd door: Laura Heerlien