Terri Bos, Stefanie Ladangh en Barbara Vos naar Crocodile Agency
Het generatie reclamebureau Crocodile Agency breidt het team uit met drie senior talenten: Terri Bos, voorheen Director Branded Content & Partnerships bij Havas Media, is gestart als Director Account en Partnerships. Stefanie Ladangh, die tot voor kort de functie van Operations Manager bekleedde bij Gospooky, is Head of Operations. En Barbara Vos, voorheen werkzaam als Account Strategist bij Dorst & Lesser, vervult nu de rol van Accountmanager.
Teamuitbreiding
Tamara Couperus, Founder Crocodile Agency: "Crocodile Agency groeit nog steeds op een gezonde manier hard door. We zijn in een jaar tijd van tien naar twintig medewerkers gegaan. We krijgen steeds vaker grotere opdrachten en ontvangen briefings op strategisch vlak, hierdoor is het cruciaal dat we meer kennis en ervaren krachten in ons team nodig hebben. Ik ben dan ook ongelofelijk blij dat we, ondanks de uitdagende arbeidsmarkt, deze drie toppers aan boord hebben kunnen halen bij Crocodile Agency. Terri heeft met haar uitgebreide senior ervaring in accountmanagement haar sporen ruimschoots verdiend. Ik kijk er enorm naar uit om samen met haar onze klanten te bedienen. Barbara versterkt ons accountteam en heeft ruime ervaring op het gebied van social, en ons Gen Z en Alpha vakgebied. En met Stefanie aan boord zijn we in staat om ons bureau op een duurzame manier verder te laten groeien. Welkom meiden!"
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Project Manager
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Social Media Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen