Terri Bos, Stefanie Ladangh en Barbara Vos naar Crocodile Agency

Het generatie reclamebureau Crocodile Agency breidt het team uit met drie senior talenten: Terri Bos, voorheen Director Branded Content & Partnerships bij Havas Media, is gestart als Director Account en Partnerships. Stefanie Ladangh, die tot voor kort de functie van Operations Manager bekleedde bij Gospooky, is Head of Operations. En Barbara Vos, voorheen werkzaam als Account Strategist bij Dorst & Lesser, vervult nu de rol van Accountmanager. 

Teamuitbreiding

Tamara Couperus, Founder Crocodile Agency: "Crocodile Agency groeit nog steeds op een gezonde manier hard door. We zijn in een jaar tijd van tien naar twintig medewerkers gegaan. We krijgen steeds vaker grotere opdrachten en ontvangen briefings op strategisch vlak, hierdoor is het cruciaal dat we meer kennis en ervaren krachten in ons team nodig hebben. Ik ben dan ook ongelofelijk blij dat we, ondanks de uitdagende arbeidsmarkt, deze drie toppers aan boord hebben kunnen halen bij Crocodile Agency. Terri heeft met haar uitgebreide senior ervaring in accountmanagement haar sporen ruimschoots verdiend. Ik kijk er enorm naar uit om samen met haar onze klanten te bedienen. Barbara versterkt ons accountteam en heeft ruime ervaring op het gebied van social, en ons Gen Z en Alpha vakgebied. En met Stefanie aan boord zijn we in staat om ons bureau op een duurzame manier verder te laten groeien. Welkom meiden!"

www.crocodile.global

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Bol kiest ook Crocodile Agency voor influencermarketing

06-10-2025 | 15:41:00
De samenwerking maakt deel uit van de bredere marketingactiviteiten van bol, waarbij het merk met meerdere bureaus samenwerkt.

ICMA 2025 - Robijn Quickwash

23-09-2025 | 09:43:21
De campagne moet bereik genereren en spraakmakend zijn zodat de doelgroep over de nieuwe innovatie gaat praten.

Crocodile Agency start campagne Viper Hard Iced Tea

01-07-2025 | 15:53:00
De zomercampagne van hard drinks merk Viper is gestart met een opvallende PR-actie, uitgevoerd door reclamebureau Crocodile Agency.

Crocodile lanceert Robijn-campagne met Bizzey en René Froger

23-05-2025 | 18:00:00
Crocodile heeft een campagne ontwikkeld voor de introductie van Robijn Quickwash. Centraal in de campagne staat een speed-up versie van Wasmasjien uit 1985

Crocodile Agency aan de slag voor pladis

17-02-2025 | 07:59:00
Het Turkse zoetwaren- en snackbedrijf pladis heeft Crocodile Agency gekozen als creatief bureau voor alle below the line activiteiten


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.