
Teamleader en SuperRebel lanceren e-facturatiecampagne
In 2026 stappen Belgische ondernemers verplicht over op digitale facturatie. Voor Teamleader België vormt dit het moment om ondernemers te ondersteunen bij de overstap. Samen met SuperRebel Agency is hiervoor de campagne Ik moet just niks ontwikkeld.
Bekende uitspraak als creatieve basis
De campagne speelt in op een bekende uitspraak van wielrenner Wout van Aert. Toen hem ooit werd gevraagd of hij de Ronde van Vlaanderen moest winnen, antwoordde hij: Ik moet just niks. Die houding wordt in de campagne gespiegeld aan ondernemers die zich niet graag regels laten opleggen, zeker niet op financieel vlak.
Tijd om te ondernemen
Onder het thema Tijd om te ondernemen roept Teamleader ondernemers op om de overstap naar e-facturatie via het Peppol-netwerk niet uit te stellen. De campagne bestaat uit radiocommercials, online video’s en een speciale landingspagina. Daar hoeven ondernemers “just niks” te doen, behalve met drie kliks de overstap maken.
Volgens SuperRebel is het de manier om boven de vele andere e-facturatiecampagnes uit te steken: scherp, herkenbaar en met een Vlaams gevoel voor eigenzinnigheid.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Lianne Kleinjan: B&B Vol inhakers
Sophie Bruijns (Aartsen): hoge lat voor merkcommunicatie
Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Visual Design Stagiar
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Project Management Stagiar
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert