TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne McDonald's: Maak je dag voor een leuk bedrag
TBWA\NEBOKO lanceert een campagne voor McDonald's met de boodschap: Maak je dag voor een leuk bedrag. Deze boodschap bouwt voort op de campagne van vorig jaar: Prijsjes waar je blij van wordt. Met deze vervolgcampagne wil McDonald’s wederom laten zien dat je voor een leuk bedrag je dag kan maken. De campagne wordt uitgerold middels televisie, online, outdoor, radio en in de McDonald’s App.
Karin van Prooijen, Marketing Manager Media & Campaigns bij McDonald’s Nederland: "We willen benadrukken dat de gast in deze tijden op een betaalbare manier de spontane feel-good momenten bij McDonald’s kan ervaren. Daarmee koppelen we het McDonald's gevoel aan een value-boodschap. Hiervoor zijn we bewust weggebleven van platte prijscommunicatie – het gaat er namelijk om wat onze producten voor de gasten doen. Naast de Altijd Leuk Geprijsde producten, kan de gast met onze Happy Deals en MyM Rewards in de McDonald's App onze producten krijgen voor een leuk prijsje óf zelfs sparen voor gratis producten."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Whitepaper TBWA onthult succesformule van merken
TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen