
Talpa organiseert de Talpa Network Experience: The Social Edition
Talpa Network organiseert op dinsdag 20 juni de Talpa Network Experience: The Social Edition. Er zijn nog 10 plekken beschikbaar.
In deze editie:
- Ontdek welke tips & tricks ervoor zorgen dat jouw social strategie on point is.
- Leer meer over wat Talpa Social voor jouw merk kan betekenen en welke talenten hierbij horen.
- Krijg de kans om al jouw vragen te stellen en in gesprek te gaan Jay-Jay Boske en Giel de Winter van StukTV.
- De juiste match maken tussen influencers en jouw bedrijf? Talpa Network licht toe hoe zij dit kunnen verzorgen door middel van de MatchMaker Tool.
- Ervaar de merken van Talpa Network tijdens de rondleiding inclusief studiobezoek en geniet van een lunch.
De sessie vindt plaats op dinsdag 20 juni van 09.30 tot 13.30 uur op de Bergweg in Hilversum. Aanmelden kan via [email protected].
Lees ook:
Na Malou Petter ook Art Rooijakkers weg bij Nieuws van de Dag
Art Rooijakkers is gestopt bij het opinieprogramma Nieuws van de Dag dat Talpa Network samen met de Telegraaf maakt en op SBS 6 uitzendt. Hij blijft bij Talpa Network werken, maar bij welk programma is nog onduidelijk. Thomas van Groningen is aangesteld als vaste presentator.
Gordon Heuckeroth en Froukje de Both vanaf 1 september op Radio 10
Gordon Heuckeroth en Froukje de Both zullen per 1 september 2025 de ochtendshow van Radio 10 van 06:00 tot 09:00 uur presenteren. Ze nemen daarmee de plek over van Lex Gaarthuis die na het vertrek van Gerard Ekdom in juni 2024 de Radio 10 ochtendshow is gaan maken
Radio Noordzee per 1 september op FM in Noord-Brabant en Limburg
Radio Noordzee zal vanaf 1 september 2025 te horen zijn in een aantal regio’s in Noord-Brabant en Limburg. Hiertoe hebben eigenaar Talpa Network en vergunninghouder TiDa bv een overeenkomst gesloten.
Streamingdienst BBC NL+ gelanceerd bij KPN en NLZIET
De streamingdienst BBC NL+ van BBC Studios is gelanceerd bij KPN TV+ en NLZIET. De dienst is beschikbaar voor alle abonnees van beide tv-providers
Talpa Network komt met FAST-kanalen
Talpa Network is bezig om FAST-kanalen te starten waar het via 24/7 lineair geprogrammeerde streams van eerder uitgezonden afleveringen van een reeks, specials en complicaties op zal uitzenden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen