Talpa Network vernieuwt logo Net 5

Net 5 heeft zijn logo en huisstijl vernieuwd en gaat voortaan door het leven in een hero-groene kleur waarbij de punt behouden is . De tv-zender van Talpa Network heeft daarmee zijn negende logo. De zender bestaat sinds 1 maart 1999.

Vorige logo

Het vorige (ronde) door CapeRock ontworpen logo werd op 25 september 2019 geïntroduceerd toen Linda de Mol en Jildou van der Bijl de creatieve directie van de zender vormden en werd soms met de toevoeging powered by LINDA. gebruikt. Eind maart 2021 stopte het duo als creatieve directie.

De zender die zich vooral op vrouwen richt, omvat thans vooral Amerikaanse series als NCIS Hawaii, So Help me Todd, Pamela’s Garden of Eden, Chicago Fire alsmede Masterchef Australia, films en enkele Nederlandse programma’s (Jelka op Eigen Houtje, VTWonen, Steenrijk en Straatarm).

SBS 6

Talpa Network vernieuwde het logo van zijn hoofdzender SBS6 begin januari 2023. De logo’s van de tv-zenders Veronica en SBS9 blijven alsmede de terugkijkdienst KIJK blijven ongewijzigd. Het Net 5-logo is intern ontworpen bij Talpa Network. Sinds1 augustus 2023 is Frans Klein als diercteur televisie verantwoordelijk voor onder meer Net5.

www.talpanetwork.com

www.net5.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 
Lees ook:

Sky Radio van feel good naar greatest hits

02-12-2025 | 01:15:00
Sky Radio zal zich vanaf begin 2026 voortaan focussen op greatest hits. Dit maakte Talpa Network tijdens het Talpa Media-evenement Connecting the Dots (voor adverteerders) bekend

Gezamenlijke nieuwsmediasector en NDP Nieuwsmedia sturen brandbrieven aan informateur Buma

20-11-2025 | 11:36:00
Zowel NDP Nieuwsmedia als 22 nieuwsmediaorganisaties gezamenlijk hebben brieven gestuurd aan informateur Sybrand Buma om hem op te roepen dat een volgende regering werk maakt van mediabeleid

Talpa Media: connecting the dots in veranderend medialandschap

18-11-2025 | 12:33:00
Talpa Media positioneerde zich op maandag 17 november 2025 voor meer dan 500 relaties in Amsterdam als een open netwerk met een volledig media- aanbod

Talpa Network zet in op dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer

17-11-2025 | 11:58:00
Talpa Network zet in op de dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer met gasten vanaf 5 januari 2026 op Net5. De talkshow zal elke werkdag om 20:00 uur worden uitgezonden

Radio Noordzee en Arrow Bluesbox Radio in Gelderland/Utrecht op FM

14-11-2025 | 13:23:00
Vanaf 15 november 2025 zijn Radio Noordzee en Arrow Bluesbox Radio in provincies Gelderland en Utrecht te beluisteren op FM
 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.

Cheil Benelux ontwikkelt campagne voor de Pijp

04-12-2025 | 09:54:06
De BIZ’en van het gebied wilden die diversiteit zichtbaar maken in een outdoor campagne die de veelzijdigheid van de wijk benadrukt.

Giesbers ontwikkelt kerstservice BoodschAPPEN

04-12-2025 | 08:47:57
Boodschappen.nl introduceert tijdens de kerstdagen een WhatsApp-service waarmee consumenten direct hulp krijgen bij kookproblemen.

The Family zet muziek en humor in tegen vapen

03-12-2025 | 10:18:00
Centraal staat The Organs, een fictieve band bestaande uit de longen, het hart en de hersenen: de organen die worden getroffen door vapen.

Lukas van de Ven: De stem van Mulisch als statement

03-12-2025 | 08:45:00
Marketing Report sprak met Janneke Bakker, relatiemanager bij Passend Lezen, en Lukas van de Ven, Executive Creative Director bij The Family
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.