SynVest zet campagne voort met VENGEAN
SynVest lanceert haar re-branding met onder andere een radio- en tv-campagne. Samen met de directie en het marketingcommunicatie team van SynVest ontwikkelde VENGEAN de Brand Strategy, -Story, -Theme, Visual Identity en het Communicatieconcept. De campagne laat potentiële beleggers kennis maken met de voordelen van investeren in vastgoed door eigentijdse wijsheden over vastgoedbeleggen te delen. Het thema luidt: Synvest, samen investeren in vastgoed.
In samenwerking met creative audio agency Lab8 is er een soundlogo voor de vastgoedbelegger ontwikkeld, geïnspireerd door sfeervolle jazzmuziek. De keuze voor jazz is niet toevallig. Dit tijdloze genre straalt klasse, vertrouwen en verfijning uit - waarden die naadloos bij SynVest aansluiten.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Frederique Rote: Concept komt op de eerste plaats bij VENGEAN
Thomas Ritter sluit zich aan bij VENGEAN
Andy Mosmans: nexeye groeit in Europa met VENGEAN-power
Annis Anakotta Creative Director VENGEAN
Andy Mosmans: Branding is de kunst van het creëren van geloof
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar
Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers