SynVest zet campagne voort met VENGEAN

SynVest lanceert haar re-branding met onder andere een radio- en tv-campagne. Samen met de directie en het marketingcommunicatie team van SynVest ontwikkelde VENGEAN de Brand Strategy, -Story, -Theme, Visual Identity en het Communicatieconcept. De campagne laat potentiële beleggers kennis maken met de voordelen van investeren in vastgoed door eigentijdse wijsheden over vastgoedbeleggen te delen. Het thema luidt: Synvest, samen investeren in vastgoed.

In samenwerking met creative audio agency Lab8 is er een soundlogo voor de vastgoedbelegger ontwikkeld, geïnspireerd door sfeervolle jazzmuziek. De keuze voor jazz is niet toevallig. Dit tijdloze genre straalt klasse, vertrouwen en verfijning uit - waarden die naadloos bij SynVest aansluiten.

www.vengean.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

VENGEAN ontwikkelt rebranding voor ChainCraft

23-06-2025 | 08:00:00
Met een aangepaste visuele identiteit en een 360-campagnepositionering is het bedrijf voorbereid op internationale uitbreiding.

VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje

10-06-2025 | 17:09:31
Bakkerij ’t Stoepje versterkt haar merkpositie op Nederlandse markten met een reeks campagnes gebaseerd op een centraal communicatieconcept.

Deze commercials maken kans op Gouden Loeki

06-05-2025 | 09:42:00
De tien commercials die kans maken op de Ster Gouden Loeki over het eerste kwartaal van 2025 zijn bekendgemaakt.

VENGEAN blikt terug: Result ADR positioneert conflict als kracht

01-05-2025 | 09:07:00
In het communicatieconcept worden opzettelijk negatieve begrippen in conflictsituaties verwisseld met positieve uitkomsten.

Hans Anders breidt campagne met André van Duin uit

21-04-2025 | 09:00:00
Janny van der Heijden en teckel Nhaan sluiten aan in vervolgcampagne VENGEAN

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.