SuperRebel.Agency brengt spontane sausmix tot leven

Burger King, Heinz en SuperRebel.Agency hebben een gezamenlijke campagne gelanceerd waarbij een spontane sauscombinatie centraal staat. Door Heinz ketchup en Heinz fritessaus te mengen bij Burger King ontstaat een feloranje saus. Deze vondst vormt de basis voor een landelijke activatie rond Koningsdag.

SuperRebel.Agency bedacht het concept en legde het proactief voor aan Burger King. Het eenvoudige, visueel herkenbare idee werd direct omarmd. Na aansluiting van Heinz groeide het initiatief uit tot een samenwerking waarbij snelle uitvoering en duidelijke merkidentiteit centraal stonden.

Design en uitvoering afgestemd op beide merken

In de ontwikkeling van de campagne speelde design een grote rol. De uitingen zijn opgebouwd in de kenmerkende stijl van Burger King, met rijke tinten, sterke typografie en minimalistische vormgeving. Tegelijkertijd zijn de rood- en crème-tinten van Heinz subtiel verwerkt in het campagnemateriaal.

De actie loopt onder de slogan Burger King Kleurt Oranje. Klanten worden in het restaurant gestimuleerd om de oranje saus zelf te maken door de twee bestaande sauzen te mengen. De campagne wordt ondersteund met social content, buitenreclame en betaalde media om bezoekers naar de restaurants te trekken.

www.superrebel.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

SuperRebel: Echte Mannekes lopen met hun zak te koop

04-06-2025 | 10:15:00
SuperRebel laat deze week overal in Nederland Echte Mannekes opduiken – en die doen waar ze goed in zijn: met hun zak te koop lopen.

SuperRebel.Agency start Europese testimonialcampagne

26-05-2025 | 10:00:00
De campagne gaat van start met een paginagrote advertentie in de Financial Times European edition.

SuperRebel Agency ontwikkelt vervolgcampagne Alle Kanten

16-05-2025 | 10:36:00
De campagne heeft als doel inwoners, toeristen en dagrecreanten bewuster te laten genieten van de Zeeuwse natuur

SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk fuseren

08-05-2025 | 12:06:00
De bureaus SuperRebel.Agency, The Best Social en Today’s Milk gaan samen verder als één creatief bureau onder de naam SuperRebel.Agency.

SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit YourSurprise

07-05-2025 | 14:16:00
SuperRebel.Agency heeft voor YourSurprise een merkidentiteit ontwikkeld. De samenwerking is gericht op het versterken van de emotionele waarde van het merk

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.