SuperRebel KidsGear lanceert wintercollectie 2024/2025

SuperRebel KidsGear heeft de wintercollectie 2024/2025 gelanceerd, speciaal ontworpen voor kinderen die graag opvallen. De collectie, gebaseerd op het thema Sorry!, is gericht op jonge, avontuurlijke dragers en biedt een combinatie van opvallende prints, felle kleuren en functionele eigenschappen die zowel op de piste als in het dagelijkse leven goed tot hun recht komen.

Duurzaamheid

De collectie omvat een breed scala aan producten, waaronder jassen, skipakken, handschoenen, truien en broeken. Naast gedurfde prints bevat de collectie ook effen trendkleuren zoals mat metallic goud, paars en oranje, naast tijdloze klassiekers zoals donker marineblauw en legergroen.

SuperRebel KidsGear benadrukt daarnaast duurzaamheid met het gebruik van gerecycled polyester in alle kledingstukken. Dankzij een samenwerking met Tex.Tracer is elk kledingstuk voorzien van een QR-code die de herkomst van de gebruikte materialen inzichtelijk maakt, wat bijdraagt aan transparantie en verantwoord productieproces.

SuperRebel KidsGear

SuperRebel KidsGear werd opgericht in 2015 en is een sport- en streetwearmerk, gericht op rebelse kinderen. Het merk is ontstaan uit een samenwerking met het creatieve reclamebureau SuperRebel uit Breda. SuperRebel KidsGear combineert opvallende ontwerpen met hoge kwaliteit, duurzaamheid en functionaliteit.

www.superrebelkidsgear.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12

29-10-2025 | 10:39:00
De inschrijving voor de 12e editie van The Best Social Awards is van start gegaan. De deadline voor inzendingen is 2 december 2025

SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:00:00
De app Rijnmondveilig informeert inwoners bij rampen en incidenten. Toch werd de app nauwelijks gebruikt.

PostNL en SuperRebel zetten klachten om in complimenten

20-10-2025 | 15:41:00
PostNL werkt met SuperRebel aan een social-aanpak die klachten omzet in waardering.

SuperRebel.Agency en PostNL winnen GOUD bij Dutch PR Awards 2025

15-10-2025 | 13:32:00
De case Van klacht naar kans werd bekroond met GOUD in de categorie Social Media.

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Medior Full Stack Web Developer

14-10-2025 | 09:11:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Medior Full Stack Web Developer
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.