Sublime past programmering aan en introduceert vernieuwde slogan

Angelique Houtveen presenteert het lunchprogramma genaamd Power to the People, waarin luisteraars zelf de nummers kiezen. Daarnaast presenteren dj's Frank van 't Hof, Wouter van der Goes en Sven van Veen van dinsdag tot en met donderdag om de beurt het programma Sublime's Classics. Tot slot keert het Nieuws van de Vooruitgang terug, en verandert de slogan in Your Soulmate. Al deze vernieuwingen gaan op maandag 18 november in. 

Robbert-Jan van de Velde, Station Director Sublime: "We hebben de afgelopen tijd goed geluisterd naar wat onze luisteraar wil. Dat resulteert nu in nieuwe programma's, de terugkeer van het Nieuws van de Vooruitgang en een opfrissing van het merk. Ik ben heel blij dat Angelique terugkeert in de dagelijkse programmering en met het nieuwe classics-programma dat verschillende dj's presenteren. Sublime afficheert zich met recht als 'Your Soulmate'. De luisteraars worden op hun wenken bediend!"

Angelique Houtveen

Elke werkdag tijdens de lunch nodigt Angelique Houtveen luisteraars uit om samen een uur vol funk, soul en r&b te creëren. In Power to the People is er ruimte voor muzikale verzoeken, bijzondere verhalen en herinneringen. Angelique deelt haar tips voor nieuwe muziek en nodigt artiesten uit om hun persoonlijke favorieten te delen. 

Sublime's Classics en Candy's World

Een nieuw programma is Sublime's Classics, dat van dinsdag tot en met donderdag door wisselende dj's gepresenteerd wordt. Achtereenvolgens zitten Frank van 't Hof (dinsdag), Sven van Veen (woensdag) en Wouter van der Goes (donderdag) achter de microfoon. Frank van 't Hof en Wouter van der Goes presenteren normaalgesproken hun middagshow Wout & Frank op Radio Veronica en Sven van Veen is te horen in Somertijd, op 100% NL. Deze zenders maken net als Sublime deel uit van Mediahuis Radio en de dj's hebben een grote affiniteit met de classics die op Sublime te horen zijn. Daarom is dit nieuwe programma in het leven geroepen. Op vrijdagavond presenteert Candy Dulfer zoals gebruikelijk het programma Candy's World. 

Nieuws van de Vooruitgang

Sublime was jarenlang de zender waar naast het gewone nieuws ook het Nieuws van de Vooruitgang te horen was. Sinds eind vorig jaar zijn er alleen normale nieuwsbulletins te horen, maar luisteraars hebben aangegeven het Nieuws van de Vooruitgang te missen. Om die reden worden deze alternatieve bulletins opnieuw geïntroduceerd. 

Programmering per maandag 18 november: 

Maandag t/m vrijdag: 
06.00 - 10.00 uur: De Sublime Ochtendshow met Jaap Brienen
12.00 - 13.00 uur: Power to the People met Angelique Houtveen

Dinsdag: 
19.00 - 21.00 uur: Sublime's Classics met Frank van 't Hof

Woensdag: 
19.00 - 21.00 uur: Sublime's Classics met Sven van Veen

Donderdag: 
19.00 - 21.00 uur: Sublime's Classics met Wouter van der Goes

Vrijdag: 
19.00 - 21.00 uur: Candy's World met Candy Dulfe

www.mediahuis.nl

www.mediahuisradio.nl

www.sublime.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob

26-11-2025 | 09:21:00
In de podcast onderzoeken verslaggever Jan Westera en podcastmaker Colin Mooijman hoe Jacob te werk ging

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Podcastredacteur

20-11-2025 | 09:21:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Podcastredacteur - Amsterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.