Sublime past programmering aan en introduceert vernieuwde slogan

Angelique Houtveen presenteert het lunchprogramma genaamd Power to the People, waarin luisteraars zelf de nummers kiezen. Daarnaast presenteren dj's Frank van 't Hof, Wouter van der Goes en Sven van Veen van dinsdag tot en met donderdag om de beurt het programma Sublime's Classics. Tot slot keert het Nieuws van de Vooruitgang terug, en verandert de slogan in Your Soulmate. Al deze vernieuwingen gaan op maandag 18 november in. 

Robbert-Jan van de Velde, Station Director Sublime: "We hebben de afgelopen tijd goed geluisterd naar wat onze luisteraar wil. Dat resulteert nu in nieuwe programma's, de terugkeer van het Nieuws van de Vooruitgang en een opfrissing van het merk. Ik ben heel blij dat Angelique terugkeert in de dagelijkse programmering en met het nieuwe classics-programma dat verschillende dj's presenteren. Sublime afficheert zich met recht als 'Your Soulmate'. De luisteraars worden op hun wenken bediend!"

Angelique Houtveen

Elke werkdag tijdens de lunch nodigt Angelique Houtveen luisteraars uit om samen een uur vol funk, soul en r&b te creëren. In Power to the People is er ruimte voor muzikale verzoeken, bijzondere verhalen en herinneringen. Angelique deelt haar tips voor nieuwe muziek en nodigt artiesten uit om hun persoonlijke favorieten te delen. 

Sublime's Classics en Candy's World

Een nieuw programma is Sublime's Classics, dat van dinsdag tot en met donderdag door wisselende dj's gepresenteerd wordt. Achtereenvolgens zitten Frank van 't Hof (dinsdag), Sven van Veen (woensdag) en Wouter van der Goes (donderdag) achter de microfoon. Frank van 't Hof en Wouter van der Goes presenteren normaalgesproken hun middagshow Wout & Frank op Radio Veronica en Sven van Veen is te horen in Somertijd, op 100% NL. Deze zenders maken net als Sublime deel uit van Mediahuis Radio en de dj's hebben een grote affiniteit met de classics die op Sublime te horen zijn. Daarom is dit nieuwe programma in het leven geroepen. Op vrijdagavond presenteert Candy Dulfer zoals gebruikelijk het programma Candy's World. 

Nieuws van de Vooruitgang

Sublime was jarenlang de zender waar naast het gewone nieuws ook het Nieuws van de Vooruitgang te horen was. Sinds eind vorig jaar zijn er alleen normale nieuwsbulletins te horen, maar luisteraars hebben aangegeven het Nieuws van de Vooruitgang te missen. Om die reden worden deze alternatieve bulletins opnieuw geïntroduceerd. 

Programmering per maandag 18 november: 

Maandag t/m vrijdag: 
06.00 - 10.00 uur: De Sublime Ochtendshow met Jaap Brienen
12.00 - 13.00 uur: Power to the People met Angelique Houtveen

Dinsdag: 
19.00 - 21.00 uur: Sublime's Classics met Frank van 't Hof

Woensdag: 
19.00 - 21.00 uur: Sublime's Classics met Sven van Veen

Donderdag: 
19.00 - 21.00 uur: Sublime's Classics met Wouter van der Goes

Vrijdag: 
19.00 - 21.00 uur: Candy's World met Candy Dulfe

www.mediahuis.nl

www.mediahuisradio.nl

www.sublime.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Mediahuis lanceert Banenrijknoord

03-11-2025 | 17:20:33
De lancering markeert de eerste grote regionale uitbreiding van het merk en vormt een belangrijke stap in de ambitie van Mediahuis om de regionale vacaturemarkt te moderniseren en te versterken.

Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie

28-10-2025 | 10:08:00
Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het belang van klantgerichte innovatie en strategische keuzes

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer

27-10-2025 | 07:48:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior DBA Engineer

17-10-2025 | 09:03:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior DBA Engineer - Antwerpen/Amsterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.