StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem

StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network lanceren YouTube-serie Mega Extreem. In Mega Extreem daagt Snickers Stefan de Vries en zijn crew uit om uit hun comfortzone te stappen en hun meest extreme en best scorende video’s nogmaals uit te voeren. Maar… ditmaal mega extreem! Want: Maybe you just need a Snickers.

Humoristische merkintegratie

Stefan reist af naar Amerika om daar samen met Julia Heetman, Sean Demmers en Frank van der Slot diverse opdrachten uit te voeren. De eerste opdracht was simpel maar extreem: 'Ga de allerhoogste achtbaan ter wereld in, maar probeer niet te schreeuwen!'. De video bereikte binnen twee dagen #4 in de lijst van Trending op YouTube. Gezamenlijk met de tweede en derde aflevering, 'Rijden tot de benzine op is en overnachten waar we eindigen' en '24 uur ghost hunten in het meest bespookte hotel ter wereld', bereikt deze serie al meer dan één miljoen organische views. De laatste aflevering is aanstaande zondag om 12.00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Stefan de Vries.

Het doel van de samenwerking tussen StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network is het creëren van zichtbaarheid en het overbrengen van de merkbelofte van Snickers op de Gen-Z doelgroep: mét Snickers stap je eenvoudig en vertrouwd uit iedere comfortzone en kan je de hele wereld aan. Om deze merkbelofte te vertalen naar relevante content is de perfecte match gemaakt tussen de merkwaarden van Snickers en het influencerprofiel van Stefan de Vries. De match heeft geresulteerd in spraakmakende content naar wens van de Gen-Z doelgroep. Zo durf je door het nemen van een Snickers toch wél die achtbaan in te stappen of op zoek naar geesten te gaan. Kortom: geen stroeve reclamepraatjes, maar natuurlijke en humoristische merkintegratie: What you see is what you get!

Jongere generatie aanspreken

Robert Hillebrand, Portfolio Manager Snickers: "Met deze campagne willen wij de jongere generatie aanspreken: met Snickers kan je net dat stapje verder gaan, uit je comfortzone, zelfs in MEGA EXTREME situaties. Snickers geeft je net dat extra duwtje om samen met jouw crew deze challenges aan te gaan en dit komt perfect tot uiting in de video’s van Stefan. We hebben iets mega tofs neergezet! Maybe you also just need a Snickers."

www.talpanetwork.com

www.studio-m.amsterdam

www.essencemediacom.com

www.snickers.com

Lees ook:

Gezamenlijke nieuwsmediasector en NDP Nieuwsmedia sturen brandbrieven aan informateur Buma

20-11-2025 | 11:36:00
Zowel NDP Nieuwsmedia als 22 nieuwsmediaorganisaties gezamenlijk hebben brieven gestuurd aan informateur Sybrand Buma om hem op te roepen dat een volgende regering werk maakt van mediabeleid

Talpa Media: connecting the dots in veranderend medialandschap

18-11-2025 | 12:33:00
Talpa Media positioneerde zich op maandag 17 november 2025 voor meer dan 500 relaties in Amsterdam als een open netwerk met een volledig media- aanbod

Talpa Network zet in op dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer

17-11-2025 | 11:58:00
Talpa Network zet in op de dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer met gasten vanaf 5 januari 2026 op Net5. De talkshow zal elke werkdag om 20:00 uur worden uitgezonden

Radio Noordzee en Arrow Bluesbox Radio in Gelderland/Utrecht op FM

14-11-2025 | 13:23:00
Vanaf 15 november 2025 zijn Radio Noordzee en Arrow Bluesbox Radio in provincies Gelderland en Utrecht te beluisteren op FM

[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie

19-09-2025 | 16:10:50
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.