
STROOM en M2|OC gaan samen verder onder de naam STROOM
De mediabureaus M2|OC en STROOM, beiden onderdeel van het Candid platform, kondigen de integratie aan van hun bureaus. Vanaf 3 juli zullen ze gezamenlijk opereren onder de naam STROOM: energie voor groei.
Het bureau wordt geleid door Samantha Catsburg (CEO), voorheen Managing Director van STROOM. Samantha wordt bijgestaan door Chief Client Officer Lars Vink (voorheen Managing Director van M2|OC) en Chief Financial Officer Dennis van der Geer. Gezamenlijk vormen zij de directie van het media- en performance bureau.
Integratie
Deze integratie stelt het bureau in staat een bredere en betere dienstverlening aan te bieden. De performance en e-commerce specialisten van M2|OC vormen een waardevolle toevoeging aan het huidige STROOM, en voor de M2|OC klanten staat nu een nóg breder consultant team klaar. Het bureau bestaat in totaal uit 90 mediaspecialisten met kantoren in Amsterdam en Rotterdam. Het media performance bureau STROOM is hiermee het beste en meest complete lokale bureau als alternatief voor de grote internationale netwerken.
Mediacommerce: eerste in de categorie
Veel merken bereiken momenteel een groeiplafond, waarbij een extra media investering afnemende meeropbrengsten oplevert qua bereik en omzet. Het nieuwe STROOM richt zich op duurzame groei via Mediacommerce: een datagedreven aanpak maakt merk- en performance media-investeringen volledig accountable, waarbij het business resultaat leidend is. Deze propositie vormt een nieuwe categorie in het communicatie landschap. Een nieuw ontwikkeld model ligt hieraan ten grondslag: door de lange termijn merk ontwikkelingen op korte termijn meetbaar te maken, kan effectief gestuurd worden op merk en performance.
Samantha Catsburg, CEO van STROOM: "Klanten hebben steeds meer behoefte aan groeiconsultancy, begeleiding bij accountable media en zowel korte termijn sales als lange termijn merkopbouw. Het doorbreken van het performance plafond, is voor alle merken relevant. Ik zie het als een enorme eer om dit team van 90 gedreven collega’s te mogen begeleiden."
Rudiger Wanck, CEO van het Candid platform: "De missie van ons platform is om complexiteit te verminderen in de zich snel ontwikkelende media- en marketingindustrie. Met het samenbrengen van de bureaus behouden we - naast onze brand en comms pilaar - ons mediaspecialisme en bundelen we tegelijkertijd de krachten van twee sterke bureaus. STROOM kan zo niet allen haar klanten nog beter bedienen maar treedt nu ook qua volume toe tot de grootste mediabureaus van Nederland.’"
Portfolio
Het bureau werkt gezamenlijk voor nationale en internationale A-merken zoals ENGIE, Nintendo, DPG, Hero, Omoda, Univé, Amazon Ring, Vakantiediscounter, Maxi-Cosi, Blokker, Delta Fiber, BSH, Dille & Kamille, AFAS software, PwC, Playmobil, Makro en Bike Totaal.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Elho kiest voor STROOM
Simon Lévelt kiest voor STROOM
[Grow by DPG Media] Zo pak je jouw doelgroep in met influencermarketing
[Grow by DPG Media] Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie
Modern Citizens en Brand Potential vernieuwen visuele identiteit STROOM
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen