STROOM breidt samenwerking met CEWE uit in Benelux

Media- en performancebureau STROOM blijft verantwoordelijk voor de mediastrategie van CEWE in Nederland en België. De samenwerking tussen beide partijen, die in 2019 begon, is verlengd en krijgt een bredere invulling op het gebied van online media, strategie en marktonderzoek.

CEWE is actief in zowel het B2C- als het B2B-segment en staat vooral bekend om het CEWE FOTOBOEK. Het bedrijf investeert doorlopend in personalisatie, software en producten voor het maken van fotoproducten.

Focus op geïntegreerde aanpak en groei

De keuze voor verlenging komt voort uit STROOM’s integrale benadering, waarbij strategie, media en onderzoek met elkaar worden verbonden. CEWE profiteerde onder meer van de inzet van location-based advertising en uitbreiding van brand partnerships.

Sigrid Drost, Marketing Director bij CEWE Benelux: "Na een gedegen traject verlengen we niet alleen ons contract, maar versterken we onze gezamenlijke ambitie om het verhaal van CEWE in de Benelux krachtiger en breder te vertellen – met oog voor emotie en echte verhalen van onze klanten die d.m.v. van onze fotoproducten weer tot leven komen."

Volledig pakket aan media- en performance-oplossingen

STROOM verzorgt strategisch advies, mediaplanning, media-inkoop (offline en online), brand partnerships en marktonderzoek voor CEWE. De creatieve invulling ligt bij zusterbureau Modern Citizens.

Auke Boersma, Chief Commercial Officer bij STROOM: "De verlenging én uitbreiding van onze samenwerking met CEWE bevestigt het wederzijdse vertrouwen en onze gedeelde ambitie om te blijven groeien. Samen leggen we de lat hoger met slimme, geïntegreerde media-oplossingen die direct bijdragen aan het succes van CEWE in de Benelux."

De komende periode werken CEWE en STROOM aan plannen voor 2026, met als doel het merk verder te laten groeien binnen de Benelux-markt.

www.stroom.com

Lees ook:

Elho kiest voor STROOM

04-02-2025 | 18:05:00
De strategische denkkracht en totaalbenadering van branding en performance gaf de doorslag in de keuze voor STROOM.

Simon Lévelt kiest voor STROOM

22-01-2025 | 10:06:00
Het bedrijf bevindt zich in een nieuwe fase van merkontwikkeling en werkt aan een groeistrategie om een breder publiek te bereiken.

[Grow by DPG Media] Zo pak je jouw doelgroep in met influencermarketing

20-11-2024 | 10:54:15
In Nederland zegt 89 procent van de marketeers dat influencermarketing steeds belangrijker wordt en relatief veel return on investment genereert

[Grow by DPG Media] Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie

12-11-2024 | 14:37:00
Met de campagne Welcome to the club wil de NGF breken met conventies en een jongere doelgroep aanspreken door te spelen met de vooroordelen.

Modern Citizens en Brand Potential vernieuwen visuele identiteit STROOM

31-10-2024 | 10:46:00
Na de integratie van de mediabureaus M2|OC en STROOM afgelopen zomer, is nu ook de vernieuwde visuele identiteit gereed. Zusterbureaus Modern Citizens en Brand Potential werden ingeschakeld voor het realiseren van de vernieuwde visuele identiteit.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.