STROOM aan de slag met merk- en campagnestrategie Rijksmuseum

Het Rijksmuseum heeft mediabureau STROOM geselecteerd om te helpen bij de uitvoering van hun media- en campagnestrategie, met als speerpunt het versterken van de band met nationale (herhaal)bezoekers.

Voor iedereen

Het Rijksmuseum, als nationaal museum van Nederland, is er voor iedereen en een must-see voor toeristen in Amsterdam. Met een complete vertelling van Nederland via de collectie en tentoonstellingen, wil het museum relevant en aantrekkelijk zijn voor alle Nederlanders. STROOM zal helpen de band met het Nederlandse publiek te versterken door een balans te vinden tussen lange termijn merkvoorkeur en korte termijn performance.

Nanet Beumer, Head of Digital, Marketing & Campaigns Rijksmuseum: "Als Rijksmuseum zijn we altijd op zoek naar partners ons kunnen helpen onze missie om aantrekkelijk te zijn voor alle Nederlanders te verwezenlijken. Het team van STROOM heeft ons overtuigd met hun heldere analyse van onze uitdagingen en hun realistische en pragmatische visie op de toekomst. We zien vol vertrouwen uit naar een succesvolle samenwerking."

Samantha Catsburg, CEO STROOM: "We zijn enorm trots om zo’n iconische naam aan ons portfolio toe te mogen voegen. De problematiek van het Rijksmuseum oplossen is in feite balans zoeken tussen merk en performance. En dat is precies waar we goed in zijn met onze Mediacommerce propositie."

www.stroom.com

www.rijksmuseum.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Jos Govaart leidt nu ook Modern Citizens

19-08-2025 | 08:57:06
De uitbreiding van zijn rol past binnen de bredere strategie van Candid om klanten geïntegreerde oplossingen te bieden

STROOM breidt samenwerking met CEWE uit in Benelux

22-07-2025 | 13:47:00
Media- en performancebureau STROOM blijft verantwoordelijk voor de mediastrategie van CEWE in Nederland en België.

Elho kiest voor STROOM

04-02-2025 | 18:05:00
De strategische denkkracht en totaalbenadering van branding en performance gaf de doorslag in de keuze voor STROOM.

Simon Lévelt kiest voor STROOM

22-01-2025 | 10:06:00
Het bedrijf bevindt zich in een nieuwe fase van merkontwikkeling en werkt aan een groeistrategie om een breder publiek te bereiken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.