Strategische groei voor Finally an Agency

De creatieve vraag groeit, en Finally an Agency groeit mee. Het Rotterdamse bureau breidt het team uit met Björn van der Most, Senior Creative Strategist / Copywriter, en Jessica Looman, Jr. Content Creative. De uitbreiding past binnen de koers van het bureau, dat meer nadruk legt op creatieve regie, verhalende kracht en geïntegreerde contentcreatie.

Ervaring en energie

Met de komst van de nieuwe specialismen versterkt Finally an Agency zijn creatieve kern op meerdere fronten. Björn werkte bij verschillende bureaus en ontwikkelde zich tot een multidisciplinair creatief met een scherp strategisch kompas: “Bij Finally komen mijn passies voor schrijven en strategie mooi samen. Er wordt hier verwacht dat je eigenaarschap neemt over je idee, van A tot Z. Dat betekent werken over de grenzen van je discipline heen, en dat past perfect bij mij. Ik bemoei me graag tot aan de oplevering met de rode draad.”

Jessica vult aan vanuit een andere invalshoek. Na haar start bij een mediabureau wilde ze de stap maken naar een meer creatieve rol: “Ik wilde zélf creëren, niet alleen coördineren. Met mijn kennis van media, mijn contentgedreven aanpak en mijn eigen TikTok-community van ruim tienduizend volgers breng ik een frisse blik op hoe merken zich kunnen onderscheiden in de dagelijkse stroom van content.”

Aanvullende expertises versterken creatieve kern

Met de komst van beide creatieven bestaat de creatieve afdeling van Finally an Agency nu uit tien mensen. Dankzij de uitbreiding kan het team beter inspelen op veranderende klantvragen.

Lisette Samplonius, Managing Director bij Finally an Agency: “We groeien mee met de vraag. Maar het gaat ons niet om nog méér, het gaat om nóg beter. Door deze aanvullende expertises toe te voegen, kunnen we opdrachtgevers compleet bedienen.”

www.finallyanagency.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Finally en Identity Games lanceren Hangover

18-11-2025 | 09:56:21
Voor dit project ontwikkelden beide partijen een concept dat balanceert tussen ludieke actie en performance marketing.

Finally an Agency viert 20 jaar met SPICECREAM

03-11-2025 | 09:15:00
Het ijs staat symbool voor het creatieve contrast waarmee het bureau merken helpt veranderen en groeien.

Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on

30-10-2025 | 11:17:00
Bas Vlugt sprak met haar over het twintigjarig bestaan van het bureau, het jubileumconcept SPICECREAM en hoe het vak zich in twee decennia heeft ontwikkeld

Lisette Samplonius: Coca-Cola werkt al 20 jaar met ons

10-09-2025 | 12:56:00
Finally an Agency viert dit jaar haar twintigjarig bestaan. Bas Vlugt van Marketing Report ging langs bij Lisette Samplonius in Berkel en Rodenrijs

Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials

26-08-2025 | 09:15:00
De campagne, gericht op Gen Z, draaide om het terugbrengen van offline momenten van verbinding in een tijd waarin digitaal contact vaak de boventoon voert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.