Storyboard Agency ontwikkelt AXE-campagne Smell Finer, Get Closer
AXE introduceert de campagne Smell Finer, Get Closer om de AXE Fine Fragrance Collection te promoten. Deze campagne, ontwikkeld door Storyboard, richt zich op Gen Z mannen, om hen te helpen zich aantrekkelijk en zelfverzekerd te voelen.
De campagne speelt in op het inzicht dat Gen Z enorm geïnteresseerd is in het liefdesleven van influencers. De mogelijke romance tussen Roxy Dekker en Koen van Heest was dan ook het gesprek van de dag. Na maanden van geruchten en speculaties bevestigden Koen en Roxy onlangs hun relatie, wat leidde tot veel reacties op sociale media. De vraag Hoe krijgt Koen het telkens voor elkaar? werd vaak gesteld. Dit bood een perfecte kans voor AXE om hierop in te spelen.
Volgers van Koen konden de afgelopen weken al hints opmerken naar het geheim achter zijn aantrekkingskracht, wat leidde tot veel speculaties in de reacties onder zijn video's.
In zijn meest recente TikTok onthulde Koen dat hij niet altijd zo’n vrouwenmagneet is geweest. Wat veranderde? Volgens Koen ligt het geheim in zijn geur: AXE Black Vanilla, de nieuwste deodorant van AXE uit de Fine Fragrance Collection, die doet denken aan luxe parfum.
Timo de Putter, marketingmanager van AXE: "Met deze campagne willen we laten zien dat onze deodorant de geur heeft van luxe parfum. Door samen te werken met bekende influencer-koppels bouwen we associaties voor het merk met betrekking tot aantrekkingskracht, intimiteit, zelfvertrouwen en onze luxe geuren. Hiermee versterken we de propositie van het merk, maar ook voor AXE Black Vanilla specifiek."
Credits:
Opdrachtgever: Unilever | Client responsible: Timo de Putter | Bureau: Storyboard Agency | Creatieve directie: Chris Römer | Creatives: Tim Boom, Sterre Kunzler | Project team: Mellijn van Zanen, Danielle van Ginkel | Management: Bombers & Lemonade | Mediabureau: Mindshare
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Pie Kamau: Hoe AI influencermarketing in 2026 vormgeeft
Consumentenbonden in Europa willen betere regels en toezicht influencermarketing
The Best Social Awards en bol lanceren UGC Top 25
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen