Storyboard Agency ontwikkelt AXE-campagne Smell Finer, Get Closer

AXE introduceert de campagne Smell Finer, Get Closer om de AXE Fine Fragrance Collection te promoten. Deze campagne, ontwikkeld door Storyboard, richt zich op Gen Z mannen, om hen te helpen zich aantrekkelijk en zelfverzekerd te voelen.

De campagne speelt in op het inzicht dat Gen Z enorm geïnteresseerd is in het liefdesleven van influencers. De mogelijke romance tussen Roxy Dekker en Koen van Heest was dan ook het gesprek van de dag. Na maanden van geruchten en speculaties bevestigden Koen en Roxy onlangs hun relatie, wat leidde tot veel reacties op sociale media. De vraag Hoe krijgt Koen het telkens voor elkaar? werd vaak gesteld. Dit bood een perfecte kans voor AXE om hierop in te spelen.

Volgers van Koen konden de afgelopen weken al hints opmerken naar het geheim achter zijn aantrekkingskracht, wat leidde tot veel speculaties in de reacties onder zijn video's.

In zijn meest recente TikTok onthulde Koen dat hij niet altijd zo’n vrouwenmagneet is geweest. Wat veranderde? Volgens Koen ligt het geheim in zijn geur: AXE Black Vanilla, de nieuwste deodorant van AXE uit de Fine Fragrance Collection, die doet denken aan luxe parfum.

Timo de Putter, marketingmanager van AXE: "Met deze campagne willen we laten zien dat onze deodorant de geur heeft van luxe parfum. Door samen te werken met bekende influencer-koppels bouwen we associaties voor het merk met betrekking tot aantrekkingskracht, intimiteit, zelfvertrouwen en onze luxe geuren. Hiermee versterken we de propositie van het merk, maar ook voor AXE Black Vanilla specifiek."

Credits:

Opdrachtgever: Unilever | Client responsible: Timo de Putter | Bureau: Storyboard Agency | Creatieve directie: Chris Römer | Creatives: Tim Boom, Sterre Kunzler | Project team: Mellijn van Zanen, Danielle van Ginkel | Management: Bombers & Lemonade | Mediabureau: Mindshare

www.storyboard-agency.com

www.axe.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

ICMA 2025 - Bette van Doorn

18-09-2025 | 09:08:00
In een tijd waarin het aantal influencercampagnes groeit, zie ik de rol van influencer management niet als het najagen van zoveel mogelijk samenwerkingen

Kidfluencers: staatssecretaris herhaalt aankondiging aangescherpte wetgeving

15-09-2025 | 17:13:00
Staatssecretaris Jurgen Nobel (VVD, staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid) herhaalde dat er aangescherpte wetgeving moet komen voor kinderen die influencer zijn (kidfluencers)

ABN Amro-jongerenmerk BUUT werkt met Denzel Dumfries als icoon

15-09-2025 | 10:18:00
Het ABN Amro-merk BUUT heeft Denzel Dumfries ingehuurd om als influencer het onlangs geïntroduceerde merk op de kaart te zetten

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Account & Success Manager

15-09-2025 | 07:38:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Account & Success Manager (32-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.