Ster Gouden Loeki: finalisten bekend
De Ster heeft de finalisten bekend gemaakt voor de Ster Gouden Loeki. Alzheimer Nederland, Calvé, Dove, Heineken, Hema, Interpolis, KiKa, KPN, Lidl en Toyota dingen mee voor de Gouden Loeki. Op 14 maart 2023 wordt de Gouden, Zilveren en Bronzen Gouden Loeki bekend gemaakt.
De finalisten zijn in alfabetische volgorde
Alzheimer Nederland met alz…het jouw broertje is? Van Alzheimer Nederland (inhouse)
Calve met Calve Pindakaas 75 jaar van Alfred
Dove met Cost of Beauty van Ogilvy (international)
Heineken met Heerlijk, Helder Hoe je ons ook noemt van Le Pub / Boomerang (Publicis Groupe)
Hema met Kerst van Hotel L’Amour
Interpolis met Mis Niks van WeFilm
Kika met Laat Kinderendromen uitkomen van Joe Public
KPN met Dat is entertainment zoals jij het wilt van Dentsu Creative Amsterdam
Lidl met Magische Feestdagen van BBDO GmbH (Duitsland)
Toyota met Een Toyota rijd je nooit alleen voor jezelf van DDB Amsterdam
Totstandkoming Gouden Loeki
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt door 75 procent bepaald door het publiekspanel en voor 25 procent door het Nederlands publiek dat tot en met 10 maart kan stemmen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ster presenteert eerste Kerstreclame Première op primetime
NPO: Draadstaal, Kassa, Flikken Rotterdam, 3op Reis en Groenteman & Van Roosmalen weg per 2027
Demissionair BBB-minister Gouke Moes breidt lineaire Ster-reclame weer uit
Ster presenteert tarieven en plannen voor mediajaar 2026
SEO Impactanalyse: Verruiming Ster gaat vooral ten koste van Nederlandse spelers
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong