Springbok Agency wint Battle of the Agencies bij EMAS Awards 2024

Tijdens de DDMA EMAS Awards 2024 heeft Springbok Agency de hoofdprijs gewonnen in de Battle of the Agencies. Hun creatieve e-mailcampagne voor Brabantia overtuigde zowel de vakjury als de klant.

Naast Springbok Agency werden ook andere winnaars bekendgemaakt. Ancienne Belgique won de categorie Email Marketing Automation Excellence voor hun innovatieve gepersonaliseerde e-mailtemplates. Autogroep Twente won in de categorie Outstanding Email dankzij hun geavanceerde en direct herkenbare e-mailcampagne.

Karin Meinders van Harvest Digital werd bekroond tot EMAS Young Talent van het jaar, dankzij haar enthousiasme en indrukwekkende resultaten in e-mailmarketing.

Winnaar Battle of the Agencies: Springbok Agency

Funnelboost, Netprofiler en Springbok Agency streden om de titel in de Battle of the Agencies. De drie bureaus ontwikkelden een e-mailcampagne voor Brabantia. De opdracht: een creatieve e-mail om abonnees te bewegen om een print te ontwerpen voor de iconische Brabantia NewIcon pedaalemmer. Springbok Agency scoorde uiteindelijk de beste resultaten en kwam als winnaar uit de bus.

Stan Plandsoen en Rachelle Abbas van Springbok Agency: “Wat het hele proces van de Battle of the Agencies zo leuk maakte, is dat we alle verschillende disciplines van het hele team hebben betrokken. Van design en copy, tot CRM tot development. Ontzettend gaaf dat we nu winnen. Dat maakt de cirkel helemaal rond.”

Eric van der Palen, Director D2C bij Brabantia : “Voor we besloten mee te doen hebben we nog aardig wat interne discussie moeten voeren. Je geeft immers je merk uit handen aan drie anonieme bureaus die je belooft de mails uit te sturen die ze voor je maken. Maar we zijn heel blij dat we hebben meegedaan, want alle drie de bureaus hebben uitstekend werk geleverd. Wat betreft de metrics lagen de campagnes zeer dicht bij elkaar, maar uiteindelijk overtrof de mail van Springbok Agency de anderen op bijna alle vlakken.”

www.springbokagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia

30-06-2025 | 15:29:00
Joe Public Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, waarmee Grand’Italia haar positionering aanscherpt.

Peter van Wijnaerde: Porno gaat ons redden van big tech

30-06-2025 | 09:12:46
Vroeger waren er drie soorten videobanden. Je had Betamax, Video 2000 en VHS. Technisch gezien waren Betamax en Video 2000 beter. Toch won VHS.

Peter van Wijnaerde: Algoritmes zijn betere verleiders

23-06-2025 | 08:25:12
Creativiteit komt uit conflict. Uit iets meemaken. Uit iets opmerken. Dáár zit de lading dat het doet resoneren.

[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Content Creator

20-06-2025 | 08:20:00
Springbok is per direct op zoek naar Junior Content Creator - Den Bosch

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.