Sophie van der Schaft in jury Dubai Lynx 2024

Co-founder en CCO van &.media group Sophie van der Schaft, Cross Media Persoon van het Jaar, is benoemd tot jurylid van de Dubai Lynx Awards 2024.

De Dubai Lynx Awards zijn een jaarlijkse prijsuitreiking die creativiteit en excellentie in reclame en communicatie in de MENA-regio (Midden-Oosten en Noord-Afrika, red.) erkent en viert, met verschillende categorieën die de culturele diversiteit en kenmerken van de regio weerspiegelen. De awards worden beoordeeld door een jury van professionals en experts uit de branche.

Culturele diversiteit

Sophie van der Schaft: "Als jurylid voor de Dubai Lynx Awards ben ik super enthousiast om de meest sprankelende, out-of-the-box creativiteit uit de MENA-regio te zien! Ik kijk ernaar uit om geïnspireerd te worden door de creatieve campagnes die niet alleen de culturele diversiteit van de regio tonen, maar ook de kracht van creativiteit in reclame en communicatie laten zien. Ik ben enorm vereerd hier deel van uit te mogen maken.”

Recentelijk werd Sophie van der Schaft door een vakjury bekroond als Cross Media Persoon van het Jaar tijdens de jaarlijke Cross Media Awards. De Dubai Lynx Awards worden uitgereikt tijdens de jaarlijkse Dubai Lynx Awards Ceremony op 6 maart 2024. .

www.and-media.group

www.dubailynx.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.