
SMARTHOUSE ontwikkelt rebranding voor Cadeo
Cadeo richt zich met vernieuwde merkidentiteit op duurzaam geven
Relatiegeschenken die eindigen in een la of prullenbak zijn wat Cadeo betreft verleden tijd. Met hun platform voor Gifting as a Service biedt het bedrijf een alternatief dat draait om impact, gemak en duurzaamheid. De Amsterdamse creatieve studio SMARTHOUSE ontwikkelde een bijpassende positionering, huisstijl en website die deze missie kracht moet bijzetten.
Cadeo speelt in op de manier waarop we vandaag de dag leven en werken: digitaal, efficiënt en gepersonaliseerd. Of het nu gaat om het boeken van een taxi, een hotel of het streamen van films – bijna alles gaat via een software as a service-model. Cadeo past dit principe nu ook toe op zakelijk geven.
Gepersonaliseerd geven zonder verspilling
De oprichters van Cadeo zagen dat veel zakelijke geschenken ongebruikt blijven. Het platform biedt een oplossing die keuzestress en verspilling voorkomt en zorgt voor blije ontvangers. De nadruk ligt op cadeaus die passen bij zowel de gever als de ontvanger.
Volgende week introduceert Cadeo een nieuwe visuele identiteit. SMARTHOUSE vertaalde de kernwaarden van het bedrijf – innovatie, personalisatie en impact – naar een heldere stijl en digitale omgeving. De nieuwe kleuren en uitstraling ondersteunen het streven naar slim, simpel en duurzaam geven.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Roman Stikkelorum: Deze technologie verandert niet iets, ze verandert alles
Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Sunny Cars
Spotta: De kracht van brievenbusreclame
Bob Koigi: Groot contrast tussen marketingreuzen
Cathelijne Noortman Director MSQ Sport + Entertainment
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen