Serviceplan Make werkt samen met ICI PARIS XL voor de Family & Friends-campagne

Serviceplan Make Benelux is een partnership aangegaan met ICI PARIS XL voor de uitvoering van hun Family & Friends-campagne. Deze campagne is opgezet om beauty members en hun dierbaren te betrekken, de naamsbekendheid te vergroten en de verkoop te stimuleren.

Voor deze campagne was Serviceplan Make verantwoordelijk voor de copywriting, creatieve ontwikkeling en het opleveren van diverse campagnematerialen. In Nederland werden vijf verschillende A5-direct mails samengesteld, elk afgestemd op specifieke klantsegmenten (zoals parfum- en make-upliefhebbers), en voorzien van een waardebon. Daarnaast zijn er waardebonnen voor in de winkel gemaakt. Deze materialen worden vijf keer per jaar verspreid.

In België en Luxemburg wordt de campagne verspreid via A4-brieven, waarin drie deelbare waardebonnen zitten. Deze gaan zes keer per jaar naar beauty members. Ook voor deze regio’s heeft Serviceplan Make waardebonnen voor in de winkel geproduceerd.

In de campagnematerialen zijn traceerbare QR-codes geïntegreerd, zodat er in real-time kan worden gevolgd hoeveel er gebruikt wordt en de codes zelfs na het drukken nog kunnen worden aangepast. Voor Nederland verzorgde Serviceplan Make bovendien de copywriting voor de e-mailcommunicatie, zodat de Family & Friends-boodschap op alle kanalen consistent naar voren komt.

www.house-of-communication.com

www.iciparisxl.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Serviceplan introduceert House of Communication in het VK

11-12-2025 | 14:42:04
Met deze stap consolideert de groep zijn positie in de markt en wil het Britse klanten geïntegreerde dienstverlening bieden

[Vacatures] Serviceplan Group zoekt een Digital Consultant bij Mediaplus

11-12-2025 | 09:02:00
Serviceplan Group Netherlands is per direct op zoek naar een Digital Consultant bij Mediaplus - Amsterdam

Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne

06-12-2025 | 01:32:28
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Campaign Manager bij Mediaplus

28-11-2025 | 08:46:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar Digital Campaign Manager bij Mediaplus

Serviceplan Group CMO Barometer: Nederlandse CMO’s temperen optimisme

27-11-2025 | 13:36:00
Nederlandse CMO’s zijn somberder over de economie in 2026 dan een jaar geleden, maar blijven opvallend bereid om in marketing te investeren


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.