Seeders neemt Tribal Agency over

Seeders heeft Tribal Agency uit Den Bosch overgenomen en breidt daarmee zijn activiteiten in performance marketing verder uit. De overname maakt deel uit van de Europese groeistrategie van het cross border online marketingbureau en volgt op de recente overname van het Deense Partnertekst.

Met de toevoeging van Tribal Agency, gespecialiseerd in SEA, SEO en social advertising, versterkt Seeders zijn full-funnel marketingaanbod. Het bestaande team van Tribal blijft actief onder leiding van David van As, die aanblijft als managing director van het nieuwe label Seeders Performance Marketing.

Focus op resultaatgerichte marketing

Dennis Akkerman, CEO Seeders: "Het is al jarenlang mijn wens om onze performance capaciteiten verder uit te bouwen voor onze internationale klanten. Met de komst van Tribal Agency maken we die ambitie waar. David en zijn team brengen niet alleen een enorme hoeveelheid aan kennis en ervaring mee, maar ook een mooi portfolio aan klanten."

Met de overname breidt Seeders zijn dienstverlening verder uit, met als doel internationale klanten beter te bedienen met geïntegreerde en resultaatgerichte oplossingen.

Internationaal netwerk en schaalvoordeel

David van As, Managing Director Seeders Performance Marketing: "Vanaf dag één voelde het goed. We delen dezelfde visie op groei, data en performance en geloven allebei sterk in de kracht van samenwerken. De aansluiting bij Seeders geeft ons de schaal, de slagkracht en het internationale netwerk om onze klanten nóg beter te helpen. We kijken ernaar uit om gezamenlijk impact te maken."

De naam Tribal Agency verdwijnt geleidelijk en maakt plaats voor Seeders Performance Marketing. Het team blijft gevestigd in Den Bosch.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Adidas eert culturele iconen met wereldwijde Superstar-campagne

10-07-2025 | 16:59:11
Adidas presenteert een vervolg op het platform dat eerder dit jaar werd geïntroduceerd met The Original. In deze wereldwijde campagne staat de invloed van de Superstar centraal.

N=5 en Breaker spelen in op internetcultuur

10-07-2025 | 15:39:26
Bekende GIF-personages worden losgemaakt uit hun eindeloze loops, waarmee Breaker voor het eerst in 24 jaar afstapt van de bekende knijpverpakking.

[Vacatures] Follo zoekt een SEA Consultant

10-07-2025 | 13:05:00
Follo is per direct op zoek naar Medior Social Advertising Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Groningen of Dongen (32 - 40 uur)

[Vacatures] Follo zoekt een Medior Social Advertising Consultant

10-07-2025 | 12:35:00
Follo is per direct op zoek naar Medior Social Advertising Consultant - Hybride werken vanuit Utrecht, Groningen of Dongen (32 - 40 uur)

[Vacatures] Follo zoekt een SEO Consultant

10-07-2025 | 12:19:00
Follo is per direct op zoek naar SEO Consultant - Hybride werken vanuit Dongen, Gent, Groningen of Utrecht (32 - 40 uur)
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.