Seeders neemt Tribal Agency over

Seeders heeft Tribal Agency uit Den Bosch overgenomen en breidt daarmee zijn activiteiten in performance marketing verder uit. De overname maakt deel uit van de Europese groeistrategie van het cross border online marketingbureau en volgt op de recente overname van het Deense Partnertekst.

Met de toevoeging van Tribal Agency, gespecialiseerd in SEA, SEO en social advertising, versterkt Seeders zijn full-funnel marketingaanbod. Het bestaande team van Tribal blijft actief onder leiding van David van As, die aanblijft als managing director van het nieuwe label Seeders Performance Marketing.

Focus op resultaatgerichte marketing

Dennis Akkerman, CEO Seeders: "Het is al jarenlang mijn wens om onze performance capaciteiten verder uit te bouwen voor onze internationale klanten. Met de komst van Tribal Agency maken we die ambitie waar. David en zijn team brengen niet alleen een enorme hoeveelheid aan kennis en ervaring mee, maar ook een mooi portfolio aan klanten."

Met de overname breidt Seeders zijn dienstverlening verder uit, met als doel internationale klanten beter te bedienen met geïntegreerde en resultaatgerichte oplossingen.

Internationaal netwerk en schaalvoordeel

David van As, Managing Director Seeders Performance Marketing: "Vanaf dag één voelde het goed. We delen dezelfde visie op groei, data en performance en geloven allebei sterk in de kracht van samenwerken. De aansluiting bij Seeders geeft ons de schaal, de slagkracht en het internationale netwerk om onze klanten nóg beter te helpen. We kijken ernaar uit om gezamenlijk impact te maken."

De naam Tribal Agency verdwijnt geleidelijk en maakt plaats voor Seeders Performance Marketing. Het team blijft gevestigd in Den Bosch.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[The List] N2D

23-09-2025 | 15:51:45
N2D is een influencer marketing agency dat merken helpt groeien met creators die écht bij hun merk en doelgroep passen.

ICMA 2025 - ChatKliniek

23-09-2025 | 15:37:44
ChatKliniek - Moderne vriendschap is best ingewikkeld. Gelukkig is er nu een plek waar je alles mag vragen.

ICMA 2025 - App & Ink

23-09-2025 | 11:34:00
Tattoo-artist en creator Didi Shanna ontvangt deelnemers in haar shop, waar zij hun verhaal achter één betekenisvol WhatsApp-bericht delen

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

ICMA 2025 - Robijn Quickwash

23-09-2025 | 09:43:21
De campagne moet bereik genereren en spraakmakend zijn zodat de doelgroep over de nieuwe innovatie gaat praten.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.