Screenforce komt met Screenforce Day 2024 en The Future of tv Advertising Amsterdam

Brancheorganisatie Screenforce zal op dinsdag 24 september 2024 voor de vierde keer Screenforce Day organiseren waarbij voor het eerst The Future of tv Advertising Amsterdam zal worden gecombineerd.

The Future of tv Advertising is een international congress over tv en video advertising. Screenforce organiseerde in 2019 voor de derde keer een Screenforce Day om de media- en marketingindustrie bij te praten over ontwikkelingen op het gebied van Total Video.

Tijdens een middagvullend programma in de Johan Cruyff ArenA wordt er door nationale en internationale gasten gesproken over de status van tv, nu en in de toekomst.

Voor Screenforce staat tv voor veel meer dan alleen lineair kijken; tv beschouwt Screenforce als afkorting voor total video.

Het programma van Screenforce Day bestaat uit twee delen; het eerste deel wordt ingevuld door The Future Of tv Advertising en gehost door Justin Lebbon. Kate Waters (Director of Cleint Strategy & planning bij het Britse ITV plc) vertelt hoe ITV plc zich zelf opnieuw heeft uitgevonden en Orlando Wood (Chief  Innovation Officer bij het Britse System1 Group) legt uit hoe je creativiteit kunt benutten om je commercial nog effectiever te laten zijn.

In het panelgesprek What Advertisers Want! vertellen onder meer Andy Pilkington (Global Head of Planning, Media & Analytics bij Volvo Cars in Amsterdam) en Richard Brooke (Global Media Operations Director bij Unilever in Rotterdam) wat de industrie volgens hen de komende jaren moet aanpakken.

In Local Heroes deel leggen onder andere Erik-Jan Koense (Director Marketing & e-commerce bij Hello TV) en Tessa Stehouwer (Director Data bij GroupM Netherlands) uit hoe data hen helpt bij het maken van keuze voor de inzet van media. Marco Louwerens (Creatief adviseur, voormalig directeur tv bij Talpa Network) en Ralph de Beurs (Creative Director bij RTL Nederland) betreden het podium om een kijkje te geven in de wereld van tv formats.

De gastheer van Screenforce Day 2024 is Screenforce voorzitter Allard Ruyl (CEO van Talpa Media Solutions bij Talpa Network).

Screenforce heeft een website opgezet waar geinteresseerden zich ook voor het evenement kunnen registreren

www.screenforce.nl

www.adwantedevents.com/FTVAGlobal2024

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Screenforce: Twee derde van Nederlandse kijktijd gaat naar Total TV

16-12-2025 | 12:11:00
De Global TV Group heeft dit jaar opnieuw cijfers gepubliceerd over het multiplatform-publiek van TV in 20 landen.

[Screenforce] Klassieke tv-series domineren kijkgedrag Amerikaanse GenZ

09-12-2025 | 11:13:00
Uit onderzoek van Hub Entertainment Research blijkt dat Amerikaanse jongeren en jongvolwassenen vaak kiezen voor bekende tv-series met meerdere seizoenen

Audify en Screenforce met zesde editie van Santa Hug voor branchegenoten

08-12-2025 | 16:12:00
Voor de zesde keer organiseren brancheorganisaties Audify (voor de radio/audiosector) en Screenforce (voor de tv/videosector) Santa Hug in de december-maand

Screenforce - Les Binet: focus op ROI remt marketinggroei

03-12-2025 | 11:32:19
Uit een analyse van de IPA Databank blijkt dat 89 procent van de variatie in marketingpayback wordt verklaard door budget en slechts 11 procent door ROI.

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.